Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witajcie ,
Jakiś czas temu, pisałem tutaj o problemach z zapaleniem samochodu, i mieliście racje - to był aku
natomiast wystąpił teraz kolejny problem , po podładowaniu aku, wyskakuje nam błąd poduszki powietrznej ( wcześniej nie występował), tzn lampka cały czas się świeci. Mogę to jakoś naprawić w domu? Czy muszę jechać na serwis ,żeby usunęli błąd ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Lut 28, 2012 20:04, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 11:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 11:03
Na stronie klubowej bodaj jest opis jak pozbywać się błędów z kompa, ale nie jestem pewny czy jest tam opis do R75. Generalnie to ja bym wolał go podłączyć pod komputer diagnostyczny żeby konkretnie się dowiedzieć co się dzieje, bo z poduszkami nie ma żartów.
Wtyczki dociśnięte, - błąd występuje
podpięcie pod komputer - brak możliwości połączenia
słuchajcie, a gdzie jest wejście do włączenia i wyłączenia poduszki ?
nie ma takiego wejścia, w poduchach może grzebać tylko T4 Testbook
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 09:10
keczu napisał/a:
SeniorA napisał/a:
najpierw popraw wtyczki (żółte) pod siedzeniami.Brak kontaktu , podociskaj je.
Zgadza sie,to jest najczesciej problemem.Ja swoje wycialem i zlutowalem na stale bo po kilku przestawieniach fotela problem wracal.Teraz jest oki.
Zrobiłem dokładnie to samo Przeczyszczenie kostek zdaje egzamin, ale na krótką metę, kiedyś znów trzeba będzie się nią zająć. Jedyną wadą zrobienia tego na stałe to brak możliwości wyjęcia fotela, ale to akurat dzieje się wiele rzadziej niż psucie się instalacji w kostce.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 09:35
micae_l napisał/a:
Wtyczki dociśnięte, - błąd występuje
są jeszcze do sprawdzenia przewody sterownika ( Airbag Control Unit ) w konsoli centralnej.Sterownik ( YWC 107090) jest pod pokrywą osłaniającą i z lewej jego strony jest połączenie przewodów. No i bezpiecznik układu SRS.
witam
Co prawda mam pytanie do Seniory.
Mam podobny problem,wtyczki pod siedzeniami usunięte,złączone jest wszystko na krótko.i dalej świeci kontrolka poduchy.Dlatego pytam czy jest to problem końcówek przy samym sensorze czy być może sam sensor jest zły.kiedyś ktoś mi mówił że coś może być z opornikami przy samych poduchach.ale komp.pokazuje że tylko z elektryką jest coś nie tak.
pozdrawiam
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 12:44
bys napisał/a:
Co prawda mam pytanie do Seniory.
tak dla wyjaśnienia, to do Seniora A ,rodzaj męski. W naszych rozważaniach zakładamy,że w aucie są sprawne poduszki a nie np. wstawione rezystory by nie świeciła kontrolka. Dlatego jeśli połączenia są dobre ( sprawdzone omomierzem )i dalej kontrolka świeci, to oddałbym problem w ręce fachowców. Myślę,że nie był odpinany aku podczas pracy silnika.
witam wlasnie przy regulowaniu fotela kierowcy wyskoczyla na konsoli poduszka powietrzna i pytanie zapewne poluzowany sie wtyczki pod siedzeniem teraz pytanie latwo da sie to naprawic zeby nieswiecila poducha? mowiac jasniej czy latwo sie tam dostac?
U mnie kontrolka poduszki swieci bardzo często. Czasami sama gaśnie i po kilku godzinach lub dniach znowu się zapala.
Ale zdecydowanie problem dotyczy złączy pod siedzeniami, wystarczy wyjąć i docisnąc i kontrolka gaśnie, ale po jakims czasie znów się zapala, zwłaszcza jak się jedzie po wybojach lub jak się przesuwa fotel.
Pryskałem kontaktem, daje efekt ale nie na długo.
Wie może ktoś ile ohm powinno być mierząc poduszkę na kablach? Będę lutował u siebie przewody bo kostki potrafią doprowadzić człowieka do szaleństwa (albo założę jakieś normalne kostki) ale wpierw wolę się upewnić że alarm nie jest od padniętej poduszki.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
PHJOWI, dobrze wiedzieć W każdym razię jak nastała wilgoć w powietrzu to poduszki przestały mi się zapalać Chyba znowu jest przejście na przewodach Nie będę włączał klimy co by nie osuszyć
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum