Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam To mój pierwszy temat, pierwszy Rover, pierwszy post i mam nadzieję ostatni poważny problem. Z góry przepraszam jeśli popełniłem jakieś błędy.
3 dni temu kupiłem Roverka, 2 dni temu chciałem zmienić radio ze starego (bardzo) blaupunkta i odłączyłem wszystkie kostki (stara instalacja 5 kostek) żeby zrobić zdjęcie przed udaniem się do sklepu. Najprawdopodobniej zrobiłem zwarcie dwóch przewodów bo kiedy wróciłem ze sklepu przestało działać podświetlenie zegarów, co zauważyłem dopiero wieczorem. Następnego dnia pojechałem na stacje diagnostyczną gdzie odkryłem że nie działają również 3 żarówki postojowe. Sprawdziłem:
- żarówki (wszystkie OK)
- bezpieczniki w kabinie wszystkie (OK)
- bezpieczniki pod maską wszystkie (-przepalony bezpiecznik 7,5 od radia i zegarka, już wymieniony)
Zegarek już działa, radia nie zakładałem.
- bezpiecznik od podświetlenia tablicy i postojówek (okazało się że go tam nie było, więc sprawdziłem- i z nim i bez, nie działają ani podświetlenie zegarów ani 3 postoje. (Działa tylko lewy tył)
Bardzo proszę, może ktoś miał podobny problem, lub orientuje się co jeszcze mogę zrobić przed udaniem się do elektryka?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 13, 2011 14:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 25, 2009 10:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na 100% bezpiecznik, masa lub któryś z przewodów idących do niego.
Może masz zły opis skrzynki.
Pamiętam, że w moim poprzednim R623 jak się paliły bezpieczniki (zwarcie w tylnej lampie), to własnie gasły 3 postojówki oraz podświetlenie tablicy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
[ Dodano: Czw Cze 25, 2009 15:10 ]
Niestety, wszystko wygląda w porządku. Jutro mam wizyte u elektryka. Dam znać jak się skończyło, może się komuś przyda na przyszłość.
Bart, spradz czy masz dobre zarowki powsadzane i sprawdz czy guzik regulacji podswietlania deski nie umarl
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 11, 2009 00:16
nie wiem czy w tym rowerze tak jest ale jeśli masz regulacje podświetlenia światełek w kabinie to ona jak się spali tak jest, ja tak miałem w poprzednim wozie, zwarłem kable,prąd był na kablach, bezpieczniki ok a w środku ciemno, pomogła wymiana tego regulatora.
hvil, Dokładnie tak jak mówisz u mnie w 600 mam aktualnie odpiętą regulację podświetlenia i jest ciemno jak w ... tunelu
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 11, 2009 17:41
no ja tak miałem w mazdziołce widać to przypadłość każdej instalacji z tym potencjometrem. ale to chore ze sa bezpieczniki a szybciej sie ten regulator pali niz bezp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum