Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 214Si 97r] pierscienie,tłoki ?!?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 214Si 97r] pierscienie,tłoki ?!?
Autor Wiadomość
maverick 



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 28
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 18:47   [R200 214Si 97r] pierscienie,tłoki ?!?

witam,bylem dzis w serwisie z moim roverem gdyz nagle przestal odpalac .2 tyg temu wjechalem w kaluze dosc mocno i wtedy auto zamulilo i zaczelo przerywac ale ustapilo to przejechaniu paru kilometrow.Byl spokoj i niedawno auto zaczelo czasami sie dlawic ale to nie tak nagminnie,zdarzalo sie czasami jak byly male obroty i np 2 bieg. No i 2 dni temu dojechalem do domu, odstawilem auto i juz nie odpalilo.Dzis mi powiedziano ze jest za malo barow bo jest 5 a powinno 13 i podejrzewaja tloki czy pierscienie.WYCENA 2000 zl okolo,co o tym myslicie'???mozliwe ze przez noc zepsuly sie tloki czy pierscienie,?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 12, 2009 18:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raffaele 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 76
Skąd: Rabka-Zdrój



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 20:18   

Cześć.

2000zł to sporo grosza. W Kaliszu (na Allegro) zajdziesz dziesiątki silników wymontowanych z anglików za 1200zł. Z transportem i montażem wyjdzie niemal tyle samo.
Teraz musisz się zastanowić co robić: naprawiać silnik czy wymienić na używany?

Wiadomo, że jak naprawisz to wiesz co masz, policz dokładnie koszt części korzystając z oferty Tomateam.
Minus zakupu silnika używanego to brak wiedzy o jego przeszłości. Do tego musisz zalać go nowymi płynami, wymienić od razu rozrząd i obserwować co się z nim dzieje przez te pierwsze kilka tyś km. Plusem jest, że będziesz miał drugą głowicę - z uszkodzonego silnika (jak pisałeś pierścienie i tłoki mogą być nawalone) + kilka innych części.

Trudna decyzja.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 20:50   

NA wszelki wypadek radzilbym sciagnac jeszcze elektryka jak po kaluzy to sie zaczelo dziac! Na moje cewka do wymkiany moze w ogole WN dostasło w d... a całkiem mozliwe ze serwis chce cie naciagnąć!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maverick 



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 28
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 20:59   

no wlasnie cos mi tu nie pasuje, bo silnik jest w bdb stanie, nie bierze grama oleju, nic nie kopci, zero problemow mialem az nagle po prostu nie odpala. I stwierdzili ze cisnienie na jednym cylindrze jest 5,5 wiec to pierscienie a najprawdopodobniej to dlatego ze woda sie dostala i je uszkodzila jak wjechalem w ta kaluze. Jakie jeszcze moga byc przyczyny niskiego cisnienia?
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 21:02   

siegnij opini innego mechanika a najlepiej sam najpierw sprawdz zaplon a potem uklad paliwowy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 21:15   

maverick napisał/a:
wiec to pierscienie a najprawdopodobniej to dlatego ze woda sie dostala i je uszkodzila jak wjechalem w ta kaluze.
:shock: ....... no co Ty :mrgreen:
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 21:20   

maverick napisał/a:
no wlasnie cos mi tu nie pasuje, bo silnik jest w bdb stanie, nie bierze grama oleju, nic nie kopci, zero problemow mialem az nagle po prostu nie odpala. I stwierdzili ze cisnienie na jednym cylindrze jest 5,5 wiec to pierscienie a najprawdopodobniej to dlatego ze woda sie dostala i je uszkodzila jak wjechalem w ta kaluze. Jakie jeszcze moga byc przyczyny niskiego cisnienia?

maverick, najprawdopodobniej głowica jest do zrobienia, a dokładnie szczelność zaworów.
Przeczytaj to min. klik bo jakoś nie wierze w historie z pierścieniami.
A dodatkowo masz pewnie zalaną wodą cewkę zapłonową która jest w takim beznadziejnym miejscu, że często ja zalewa woda. Ja ją przeniosłem w inne miejsce i był spokój.

A na którym cylindrze stwierdzili 5.5 ?? ??
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Ostatnio zmieniony przez azor77 Czw Lis 12, 2009 21:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
macikd 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 224
Skąd: Wro



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 21:25   

Prawda jest taka że jakby coś od tej wody miało się stać z częsciami mechanicznymi to stało by się od razu choć i o to ciężko.Wiadomo,że przy mocno rozgrzanym silniku i jego podzespołach oblewając go zimną wodą może coś pęknąć bądź się odkształcić, ale zauważyłbyś to od razu i raczej po wystygnięciu już byś go nie ruszył. Choć i szansa na to właściwie żadna. Miałem poloneza z tym silniczkiem i to co przeszedł to nieporównywalnie więcej z dużą kalużą :wink: I nic się nie działo :cool: JA bym postawił na elektrykę. Sprawdź iskrę itd. Raczej innej opcji nie ma. Ciśnienie może być na jednym garze mniejsze ale to nie powó żeby nie zagadał.
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 21:29   

Mogły się zapiec pierścienie i nie ma ciśnienia. Zalej na noc naftą i zobacz czy się poprawi. :roll: A nie przeskoczył na rozrządzie?
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 12, 2009 21:37   

to raczej nie pierscienie... prawda jest taka ze jak motor zassie wody to predzej poleci uszczelka pod glowica niz tloki czy pierscienie ... poprostu woda sie nei spala i po sprezeniu szuka ujscia a jak wiadomo najlatwiej uszczelka... takze proponbuje sprawdzic elektryke ...
 
 
maverick 



Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 28
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 19:17   

witam
dzis odebralem auto i odpala bez problemu,mechanik stwierdzil ze cewka,kopulka,swiece,pompa paliwa,palec sa ok i w zasadzie to mysli ze cos tylko nie wiem co nie trzyma oleju czy prepuszcza olej i moga byc do wymiany regulatory jakies tylko ze ja jestem zielony niestety i nie za bardzo wiem o co chodzi,w kazdym badz razie po odpaleniu teraz cisnienie w cylindrach jest ok a co bedzie potem to nie wiem , a usluga 50 zl na razie
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 19:41   

maverick, a pisalem Ci na GG i pisze w dalszym ciagu ze mechanior dal zbyt wczesna makabryczna diagnoze :) sprawdzac olej co jakis czas i ogladac sie w lusterko czy nie dymi przez uszczelniacze...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Odcina dopływ paliwa na 3 tłoki (chyba)
switelolo124 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Cze 10, 2014 17:31
switelolo124
Brak nowych postów [R200 1.6Si 96r] Pierścienie tłokowe
jakie kupić
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Wrz 25, 2009 22:14
sTERYD
Brak nowych postów [R200] Pierścienie centrujące
amarant89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Kwi 19, 2013 11:56
mmmm89
Brak nowych postów [R200 SDI] Pierścienie uszczelniające(simmeringi)
Michal982 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Lip 28, 2008 09:33
timer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink