po przemyciu wszystkiego okazało się że cieknie z prawej półosi, dzisiaj zabrałem się za to...
po wyjęciu tam gdzie jest uszczelniacz (gumowa uszczelka) są jakieś ślady korozji, ślady od gumy uszczelki takie dwa paski, będę to polerował dzisiaj. Czy to może mieć związek z przepuszczaniem oleju?
półoś wygląda tak
uszczelka wygląda bardzo dobrze wg mnie z tym że jest bardzo twarda.
Oczywiście do oczyszczenia to wszystko.. I pytanie czy w jakiś sposób uszczelka może stracić swoje właściwości i przepuszczać czy te wyżłobienia są winne?
pytam bo po polerowaniu półosi nie wiem czy brać uszczelkę u Tomiego i czekać ze składaniem wszystkiego aż do założenia jej czy może skręcać jeśli wygląda dobrze??
pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 14:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ząbki w uszczelce? hmmm..
no nie ma żadnego w niej
ale chyba w tej uszczelce nie było ich.. sprawdzałem w Toma i chyba TAK wygląda nowa KLIK
bo ta o której piszesz jest do skrzyni PG1 zgodnie z tym co znalazłem TUTAJ
To ja już nic nie rozumiem która uszczelka powinna być do 1,6 16v bo przy tej z ząbkami jest że do skrzyni PG1 zgodnie z info w FAQ technicznym
Skrzynie PG1 były stosowane m.in. w modelach z silnikami diesla serii L (np. 220/420/620 SDi/SD/Di/D), z silnikami 1.8 serii K (np. MGF, 218, 200 Vi), z silnikami Hondy (618, 620, 623, 825, 827), z silnikami serii T (220/420/820Si, 220/420/620/820 Ti).
a po prawej dopisane
PRZEZNACZONE DLA SILNIKÓW
1.6 16v - 111KM 1.6 16v -- moc 111KM -- produkowany w latach 01.96-06.99 -- symbol fabryczny16K4F
2.0 16v - 140KM 2.0 16v -- moc 140KM -- produkowany w latach 04.96-12.99 -- symbol fabryczny20T4
2.0D 8v - 86KM 2.0D 8v -- moc 86KM -- produkowany w latach 01.96-06.99 -- symbol fabryczny20T2R
2.0D 8v - 105KM 2.0D 8v -- moc 105KM -- produkowany w latach 05.94-06.99 -- symbol fabryczny20T2N
Więc sam nie wiem czy ta ząbkami będzie pasowała..
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 76 Skąd: Rabka-Zdrój
Wysłany: Pią Lis 13, 2009 18:13
W moim R416Si również cieknie uszczelniacz prawej półosi.
Tomi z Tomateam polecił mi do mojego autka taki o symbolu AAF1610, ponieważ inny typ (nowszy) był stosowany w modelach 45.
Kupiłem już -jest to oryginalny produkt markowany MG Rover.
Cena przyzwoita 33zł z grosikami - to tyle samo co do mojej Xsary.
W poniedziałek mechanik zmieni mi uszczelniacz.
Wg informacji Tomiego R416Si ma identyczne uszczelniacze na prawej i lewej półosi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum