sad200, zrób test na zegarach jaką masz realną temperaturę. Pewnie coś koło 50st będzie.
[ Dodano: Pią Lis 13, 2009 01:00 ] http://forum.roverki.eu/v...styka+komputera
Robisz na odpalonym silniku i idziesz najpierw do pozycji 19 i jak będzie paliło się OFF to wciskasz przycisk żeby odblokować wszystkie funkcje a następnie biegiem udajesz się do pozycji 7 i czekasz.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sob Lis 14, 2009 08:44
Zukowaty napisał/a:
Ale kolega ma na wskaźnik 1/4
Tylko,czy dobrze wskazuje?Słyszałem o takiej możliwości.To samo dotyczy wskaźników paliwa-pokazują inne wartości niż rzeczywiste.
Druga sprawa to sam układ chłodzenia-może być walnięty,a powodów kilka (nawet uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego).
Zukowaty, to jest silnik diesla i termostat jest w obudowie pompy .Jakie rurki masz na myśli.
Przepraszam Zapędziłem się przeglądając kilka otwartych tematów o KV6
W takim razie do wymiany sam termostat no i temperaturka troszke niższa niż 94-100
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 23:35
Zukowaty napisał/a:
a jaką właściwie klekot w 75 ma temperaturę roboczą
myślę ,że bez obciążenia to dziewięćdziesią kilka stopni, ale normalna temperatura pracy( w zależności od obciążenia ) czyli wskażnik w połowie , to 75 - 115 st.C
Zukowaty napisał/a:
W kekocie chyba można wymienić sam wkład a nie jak w KV cały element...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum