skrecenie koł powoduje zwiekszone ciscnienie oleju w maglownicy - i zarazem skraca jej żywot. na prostych kolach magiel ma neutralna pozycje, i tlyko wtedy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 14, 2009 11:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nigdy nie zastanawiałem się podczas parkowania co jest przeciw skręconym kołom. Pamietam natomiast jedną z zasad mojego instruktora nauki jazdy. Zawsze mówił: Koła prosto bo to swiadczy o parkującym. Do dziś nie wiem co miał na myśli, jednak zawsze zaparkowany samochód zostawiam z prosto ustawionymi kołami
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
skrecenie koł powoduje zwiekszone ciscnienie oleju w maglownicy
jakos wogole to do mnie nie trafia
bo w/g mnie zwiekszone cisnienie z jednej strony tloka lub drugiej w maglownicy, panuje tylko wtedy, gdy skrecamy, co slychac po ledwo wyczuwalnym spadku obrotow silnika, potem cisnienie jest rowne po obu stronach i to w kazdym polozeniu kierownicy, bo przeciez gdyby tak nie bylo, to kierownica sama by skrecala, dodakowo na postoju pompa jest wylaczona, wiec naprawde nie wiem skad to cisnienie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 387 Skąd: Wrocław / Lubrza
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 09:36
Czyli technicznych przeciwwskazań nie ma?
względy estetyczne i bezpieczeństwa są dla mnie oczywiste, ciekaw byłem jak to wpływa pod względem technicznym.
widzę każdy ma swoje przyzwyczajenia
Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Sro Lis 18, 2009 11:50
AndrewS, To jest poprostu siłownik dwustronnego działania. Nawet kiedy silnik i pompa pracuje, to na skręconych kołach i jak się nie kręci kierownicą to ciśnienie po jednej i drugiej stronie tłoczyska jest takie samo.
Więc jest dokładnie tak, jak napisałeś.
Czy jakoś się więcej ta maglownica zużywa w zależności od stopnia skręcenia kół? Chyba tylko dlatego, że się w ogóle ją używa do skręcania kół. (wiecie, tarcie i takie tam...)
Ja osobiście skręcam koła do krawężnika jak stokę z górki, a tak, to jak wypadnie, raz zostawiam proste, czasem skręcone..
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum