Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Mój sposób na układ sprzęgła w R 75 :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Mój sposób na układ sprzęgła w R 75 :)
Autor Wiadomość
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 11:32   [R75] Mój sposób na układ sprzęgła w R 75 :)
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

R 75 jest bardzo ładny....szkoda,że ma pare bubli...
np.sprzęgło...cieknące pompki,wysprzęgliki,dwumasy...

Ja mam już spokój....gwarantuje mi go VW....1.9 TDI 110 PS :)

Zdjęcie bez pokrywy :)



Ostatnio zmieniony przez apples Nie Wrz 30, 2012 22:55, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 15, 2009 11:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 11:43   

Masz jeszcze więcej zdjęć spod maski silnika :?: Duzo roboty było to przerobić :shock: :?:

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 11:43 ]
Skrzynia zapewne tez od VW :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 11:50   

skrzynia tez z vw, roboty bylo mniej jak sie spodziewałem....ale było warto.autem jeździ w większości moja żona,spalanie 5,8 na 100km :)
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 12:14   

vwjacek :shock:

Pomysł rewalka. Widać ze R75 można poddać wielu modyfikacjom. Jeszcze trochę zobaczymy jako terenówkę :grin:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 05, 2010 17:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
saute 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 169
Skąd: wolbrom



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 12:31   

jak widzę , to Ty wszystko wrzuciłeś z VW łącznie z silnikiem :)
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 12:34   

powiesic go za jaja za taką herezję!!! A tak szczerze jak sie spisuje silniczek w kascie r75? jaka prędkosć wyciąga?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
saute 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 169
Skąd: wolbrom



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 12:38   

napisz też coś o kosztach ile dałeś za taką przeróbkę ....... napisz też co sprawiało najwięcej trudności , jak z elekroniką , kompem itd. ?? ?
 
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 12:44   

przeróbkę robiłem sam wiec robota mnie nie kosztowała nic. Silnik ze skrzynią 1500zł,usuniecie immo z kompa 200zł,cooler z R75 diesela 200zł, zegary z diesla anglika 50 zł ...
Instalacja do silnika w całości robiona od zera,ponieważ komp jest w innym miejscu,półosie i łapy silnika dorabiane na zamówienie....

Został do ogarnięcia obrotek i kontrolka grzania świec...nie mam pinoutu zegarów Rovera.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 12:54   

vwjacek no w końcu założyłeś ten temat :smile:
chyba tylko ja wiedziałem o tym wcześniej :wink:
znam ten silnik, rewelka :cool:
jeśli znudzi ci się 110KM to tanio i bezpiecznie możesz zrobić pewne modyfikacje i to duży plus w porównaniu z silnikami montowanymi seryjnie w Roverze
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:02   

Na modyfikacje przyjdzie czas:) diesle fajnie się modzi a akurat vw'ejowskie TDI są już ładnie rozgryzione.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:16   

tak na marginesie czy tylko ja uwazam ze taka kastracja Rovera oraz wszczepienie mu pasożyta od VW jest ciosem poniżej pasa dla Rovera? A gdzie się zapodziała ta miłość do R i pasja tą marką ;( !?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:21   

Vesper416 napisał/a:
tak na marginesie czy tylko ja uwazam ze taka kastracja Rovera oraz wszczepienie mu pasożyta od VW jest ciosem poniżej pasa dla Rovera? A gdzie się zapodziała ta miłość do R i pasja tą marką ;( !?



Daj spokój...a co z dieslem bmw w R75?


Można kochać seventyfive za wygląd...napewno nie za niezawodność...
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:27   

vwjacek napisał/a:
Daj spokój...a co z dieslem bmw w R75?

dokładnie
a co z silnikiem Hondy w Roverze?
czy to też jest kastracja bo silnik nie jest Rovera tylko Hondy?
Vesper416 nie zapominaj że Rover do kogo przystawał takim się stawał (Honda,BMW) głównie dzięki tym markom Rover wygląda jak wygląda a nawet bardzo dobrze wygląda
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Lis 15, 2009 13:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:28   

Prawda jest taka,że roverowskie silniki to kupa z włosem...tandeta.
Pokarz mi silnik z grupy VAG w którym pada sprzęgło przy 100Kkm...
Pompki cieknące,wysprzęgliki, tłukące się kolektory ssące, brzęczące katalizatory...to jest dopiero tragedia.


Zapomniałem o padach uszczelek pod głowicami....
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:32   

Jedyny nie zawodny silnik Rovera to seria L :mrgreen:

Vesper416 napisał/a:
tak na marginesie czy tylko ja uwazam ze taka kastracja Rovera oraz wszczepienie mu pasożyta od VW jest ciosem poniżej pasa dla Rovera? A gdzie się zapodziała ta miłość do R i pasja tą marką ;( !?


Mozna lubiec Rovera za elegancie, wyglądu i komfortu np. ale nie koniecznie to coś złego się sie wsadzi inny silnik :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:32   

OGROMNE GRATULACJE :cwaniak: chociasz te motory są bardziej awaryjne niż cdt BMW,przynajmniej ja miałem wiecej problemów :sad:

pompe sprzegła też od vw włożyłeś??
Ostatnio zmieniony przez domel-x Nie Lis 15, 2009 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:38   

domel-x napisał/a:
chociasz te motory są bardziej awaryjne niż cdt BMW,przynajmniej ja miałem wiecej problemów :sad:

zależy co komu i w jakim stanie się trafi
zdolny to i niezawodną serię L przegrzeje i zajeździ :wink:
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:46   

domel-x napisał/a:


pompe sprzegła też od vw włożyłeś??



Oczywiście :)
Pompa była jeszcze przy silniku 2.0 v6-już wtedy dostałem za druciarstwo :grin:

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 13:46 ]
domel-x napisał/a:
OGROMNE GRATULACJE :cwaniak: chociasz te motory są bardziej awaryjne niż cdt BMW,przynajmniej ja miałem wiecej problemów :sad:



rozważałem swapa na diesla z bmw,ale tam również zostałoby to nieszczęsne sprzęgło.

Co Ci padało w 1,9 ?
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:52   

vwjacek widzę ze masz rozgryzionego R75, to może Ty doradzisz mi coś w tym temacie?
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=47938

Napisz może jeszcze ile orientacyjny cały koszt przeróbki na VW.

U mnie sprzęgło wytrzymało 178tys., pompka sprzęgła trochę mniej bo widziałem że była wymieniana.
 
 
vwjacek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: ja to wiem....



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 13:59   

Tak jak pisałem wcześniej,podałem koszty klamotów...własną robotę ciężko jest wycenić.


Co do Twojego problemu to pewnie chodzi Ci o nakrętkę wewnątrz podłużnicy...mam pewnie pomysł...tylko napisz o którą poduchę dokładnie chodzi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Ulepszony sposób wymiany pompki sprzęgła
mironh Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Lip 18, 2015 08:46
Rowan
Brak nowych postów [V6 układ paliwa] Rozmiary oringów Układ paliwa 2,5 V6 pilne
SyntaX Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Sie 12, 2016 09:26
adam_26
Brak nowych postów [R75] Sposób na progi
kurtz Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Lip 20, 2017 08:56
SeniorA
Brak nowych postów [r75]Sposób na rozklejenie kolektora v6
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Maj 24, 2015 22:13
sebol11
Brak nowych postów [R75] Jak w najprostszy sposób zwiekszyć moc ?
GRPac Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Maj 17, 2017 14:21
dj_darco



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink