Samo naciskanie na pedał przyśpieszenia nic nie daje - sprawdziłem to na moim Poldoroverze (linkę gazu sprawdzam regularnie, jest napięta prawie na "styk").
Jeśli chce cię porządnie zresetować nastawy silniczka krokowego, to trzeba włączyć zapłon, zdjąć jarzmo linki gazu z mimośrodu dźwigni przepustnicy i ręką, dokładnie do końca, nastawić przepustnicę pięć razy do końca. Wtedy silniczek krokowy "zagdaka" i nastawi się na pozycję nominalną.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 15:17
oprawca_1978 napisał/a:
Samo naciskanie na pedał przyśpieszenia nic nie daje - sprawdziłem to na moim Poldoroverze (linkę gazu sprawdzam regularnie, jest napięta prawie na "styk").
Jeśli chce cię porządnie zresetować nastawy silniczka krokowego, to trzeba włączyć zapłon, zdjąć jarzmo linki gazu z mimośrodu dźwigni przepustnicy i ręką, dokładnie do końca, nastawić przepustnicę pięć razy do końca. Wtedy silniczek krokowy "zagdaka" i nastawi się na pozycję nominalną.
Nie. Kompy rovera są "pamiętliwe" i niegroźne im odłączanie akumulatora, czy wyciąganie bezpiecznika. I całe szczęście. Do zresetowania kompa potrzebny jest komputer diagnostyczny oraz stosowny interfejs, zresztą jedno i drugie trudno dostępne w Polsce. Do tego, nie ma na necie programów do "domowej" zabawy z komputerami tych silników, choć gdzieś czytałem, że Bocian_S czy AndrewS coś takiego albo stworzyli, albo mają namiary na mistrza, który sobie coś takiego zrobił.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum