Wysłany: Czw Lis 12, 2009 10:26 [R414i 95r] alternator - czy pasuje od hondy
witam padł mi alternator w moim rov. 414 1.4 1995 rok odwiedziłem mechanika zaproponował mi regeneracje za 250 zł + robocizna poszukałem na allegro i uzywane aternatory sa od 150 do 250 dla rovera , mam pytanie czy moge spróbowac dopasowac alternator na od hondy jest ich wiecej i sa tańsze ,pytałem mechanika ale za bardzo nie wiedział chyba o jaki model mi chodzi .pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Brt Czw Lis 12, 2009 10:32, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 12, 2009 10:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie będzie pasował.
Roverowe alternatory są bardzo wydajne, dobrze ładują i rzucać się na taniość innych niesprawdzonych wydaje mi się kiepskim pomysłem.
Będę niedługo próbował wrzucić troszkę większy alternator do swojego R bo troszkę mi prądu zaczyna czasami brakować.
dominik1983, 150zł za dobry alternator to nie jest wygórowana kwota.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Kupując używany nie masz pewności czy za kilka miesięcy nie będzie trzeba go regenerować. Ja płaciłem za regeneracje koło 250zł i od jakiś 2 lat jest spokój...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
dominik1983, - dowiedz sie gdzie najlepiej isc do elektryka w twoim miescie, ktory robi dobrze i tanio, ja za regeneracje placilem przy obydwu autach 80pln za robote + czesci, dobry elektryk Ci powie co jest do wymiany i zaproponuje realne rozwiazanie, czasem lepiej jest zostawic uzywane sprawne niz wkladac zamienniki, ktore z natury sa gorszej jakosci
tutaj wszystko w rekach fachowca
ze wsadzaniem uzywanego to jest tak......kupujesz cos co w chwili sprzedazy jest sprawne, Twoj tez jeszcze do wczoraj byl sprawny...
Roverowe alternatory są bardzo wydajne, dobrze ładują
akurat te do 95 roku trudno nazwac alternatorem, paździerz Magneti Marelli cudem dociaga do 100 tys.
wydajnosc maja standardowa, bardzo podobne parametry ma altek z poloneza czy nawet 125p ELMOT
jesli nie boisz sie mechaniki i lutowania, wymien kompletny mostek prostowniczy i regulator napiecia
koszt razem okolo 100 zl, nie Magneti Marelli, ten MM z fotki kosztowal wiecej, nie pamietam ile
przy okazji sprawdz lozyska
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
mi nie chodzi o to że padają szybko czy nie
miałem poldolota C+ glizde z niby większym altkiem i lepszym akumulatorem a problemy z niedoładowaniem były większe niż w R.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum