michalk, Po Pierwsze turbina się nie załancza i takie tam bajery kolej rzeczy jest taka
zapalasz auto i turbina juz chodzi (wirnik sie kręci) z racji tego ze turbina napędzana jest spalinami to im wiecej spalin tym bardziej sie wirnik kręci. Na biegu jałowym nie ma dużego obciążenia dlatego nie zawsze turbina bedzie dawała z siebie wszystko a raczej rzadko Dopiero podczas jazdy jak silnik ma obciążenie to wtedy mamy wiecej spalin co za tym idzie turbina szybciej sie kręci (wirnik) co za tym idzie daje wieksze cisnienie doładowania i dlatego podczas jazdy słychać jak ona gwizda Aha i np jak bedziesz dodawał na jałowym gazu np na 3000 obr/min to ona moze zagwizdać ale w momencie dodawania gazu potem jak jednostajnie bedziesz trzymał 3000 obr/min to będzie ona mało słyszalna
michalk, Po Pierwsze turbina się nie załancza i takie tam bajery kolej rzeczy jest taka
zapalasz auto i turbina juz chodzi (wirnik sie kręci) z racji tego ze turbina napędzana jest spalinami to im wiecej spalin tym bardziej sie wirnik kręci. Na biegu jałowym nie ma dużego obciążenia dlatego nie zawsze turbina bedzie dawała z siebie wszystko a raczej rzadko Dopiero podczas jazdy jak silnik ma obciążenie to wtedy mamy wiecej spalin co za tym idzie turbina szybciej sie kręci (wirnik) co za tym idzie daje wieksze cisnienie doładowania i dlatego podczas jazdy słychać jak ona gwizda Aha i np jak bedziesz dodawał na jałowym gazu np na 3000 obr/min to ona moze zagwizdać ale w momencie dodawania gazu potem jak jednostajnie bedziesz trzymał 3000 obr/min to będzie ona mało słyszalna
Święte słowa i myślę, że na tym powinniście się bazować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum