Silnik pracuje na komputerze od 2.0.
Cały osprzęt zostaje.
Skrzynia może zostać ale ja na 5 miałem 3tys obr przy 100km/h (jakaś z krótkimi przełożeniami chyba) a po zmianie na skrzenie od 2.5 mam 3tys przy 120km/h. Reszta ta sama. Ogólnie nie ma sensu jak nie hulasz w trasy. Spalanie takei samo jak nie mniejsze. To by było na tyle. Aha! No i frajda z jazdy duuużo większa
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Kwi 2004 Posty: 76 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Lis 25, 2009 20:50
Zukowaty napisał/a:
Silnik pracuje na komputerze od 2.0.
Cały osprzęt zostaje.
Skrzynia może zostać ale ja na 5 miałem 3tys obr przy 100km/h (jakaś z krótkimi przełożeniami chyba) a po zmianie na skrzenie od 2.5 mam 3tys przy 120km/h. Reszta ta sama. Ogólnie nie ma sensu jak nie hulasz w trasy. Spalanie takei samo jak nie mniejsze. To by było na tyle. Aha! No i frajda z jazdy duuużo większa
Jeśli zostawisz skrzynię taką jaką masz teraz to w sumię przełożenia będziesz miał jak w MG ZT, który też ma krótszą skrzynię w stosunku do Rovera 75 2.5. Ja w swoim przy 3 tysiacach mam koło 100 km/h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum