Tak czytam i się zastanawiam nad kupnem tych rezystorów co opisał kolega wyżej co to jest 4,99 w końcu . Ale na focie widze że tam koolega IROLA, Ma tylko dwa rezystorki a tu czytam aby wymienić wszytskie czyli 3 . Ma ktoś zdjęcie jak to wygląda w orginale a nie po przeróbkach ??
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 22, 2009 14:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ej sory ale tam nie widać układu rezystorów .... Może coś innego ..
Ty napewno chciałeś widzieć układ rezystorów gdzie jak do czego jest polutowane do której blaszki ewentualnie kupił byś rezystory i przylutował tak jak na zdjęciu nie posiadam takich fotek może koledzy posiadają doś szczegółowe fotki
_________________ Jeśli ci pomogłem kliknij pomógł
W oryginale nie ma tam "zwykłych" rezystorów (tzw. oporników) lecz są one zrobione z drutu oporowego. Ja miałem dwa sprawne tylko ten trzeci (odpowiadający za 1 bieg dmuchawy) był przerwany (przepalony). Na pierwszym biegu prąd "płynie" przez 3 "rezystory", na drugim przez 2, na 3 przez 1 a na 4 podawany jest bezpośrednio.
Na zdjęciu z pierwszej strony widać dwa "dobre" rezystory (oryginalne z drutu oporowego)
czy na coś trzeba zwrócić szczególną uwagę? te stare uciąć? jeśli tak, to w którym miejscu najlepiej i gdzie przylutować końcówki tych nowych? czy przytwierdzać je potem na zwykły silikon? ...
wiele pytań i tak dużo wątpliwości
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lis 23, 2009 19:01
luqar napisał/a:
czy łącząc je jak na zdjęciu będzie ok
po połączeniu powinno dać chyba 10W i 1,1 ohm (z pewną tolerancją)
1,1 ohma 5 W
Stare oporniki nie ucinasz, tylko należy je wlutować z tych miedzianych blaszek. Jak ściągniesz cynę to zobaczysz na blaszkach takie zaczepy.
I zapomnij o użyciu tam jakiegoś silikonu, bo nic to nie pomoże tylko poczujesz smrodek z tego
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
5W z praktyki wiem, że nie podziała za długo, nawet nie ma sensu się w to bawić. Tylko 10W/1Ohm ew. 2x równolegle 10W/2Ohm ,ale wtedy trzeba pokombinować z lutowaniem, żeby wlazło w swoją docelową "dziurę" szczególnie gdy do wymiany jest więcej niż jeden drut oporowy.
5W z praktyki wiem, że nie podziała za długo, nawet nie ma sensu się w to bawić. Tylko 10W/1Ohm
a co się z nimi dzieje? przepalą się szybciej?
no to chyba zamówię te 10W i 1 ohm-owe
dzięki
Z autopsji wiem, że przepalają się po ok 20sek (może to przypadek, ale tak niestety było). Ale oczywiście w Twoim wypadku 2x5w/2,2Ohm (defakto 1,1Ohm/10W) nie powinno to mieć miejsca.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 130 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Sob Lis 28, 2009 12:25
wyjąłem dzisiaj to ustrojstwo i wygląda to u mnie tak, jak na zdjęciu
na górze widać kupiony nowy rezystor 1 ohm 10W
przepalone są 2 spiralki, a 1 (ta z grubszego drutu jest ok)
Pytania:
- jak pomieścić te nowe rezystorki ?
- czy mogę dosztukować drutem 1,5 połączenie drutu z rezystorka z blaszką ?
- wymienić tylko 2, czy ten 3 też?
- przykleić rezystorki (i czym?), czy zostawić je luźno ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum