Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Mam do Was forumowicze, może i banalną sprawę. Mianowicie musze przeczyścić klemy akumulatora i muszę go odłączyć. I teraz jak go najlepiej odłączyć, żeby po ponownym połączeniu nie wariował alarm, imo i centralny. Mianowicie czy jak odłączę akumulator przy otwartych drzwiach to nie bedę miał po ponownym podłaczeniu problemów z centarką z pilota i alarmem? wiem, ze w niektorych autach wariuje komputer po odcięciu zasilania dlatego pytam. Z góry dzięki wszystkim za odpowiedzi:) pozdrawiam:)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 07, 2011 23:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 18:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem dlaczego wszyscy robią z odpinania akumulatora jakąś mega skomplikowaną sprawę. Intuicyjnie - otwieram auto, żeby móc otworzyć maskę, otwieram maskę, odłączam aku, zamykam maskę, no i zamykam auto kluczykiem. Nic złego się nie dzieje
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 19:58
czyli tak... otwieram auto, otwieram maskę, zamykam auto pilotem, odlaczam klemy, czyszcze klemy... podłączam, otwieram drzwi kierowcy kluczykiem, zamykam pilotem 4 razy i wszystko gra?:)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 20:22
GrandMagic napisał/a:
czyli tak... otwieram auto, otwieram maskę, zamykam auto pilotem, odlaczam klemy, czyszcze klemy... podłączam, otwieram drzwi kierowcy kluczykiem, zamykam pilotem 4 razy i wszystko gra?:)
Prawie dobrze , a dokładnie to tak:
otwieram auto, otwieram maskę, odlaczam klemy, czyszcze klemy... podłączam, przekręcam kluczyk w drzwiach kierowcy tak jak przy otwieraniu, zamykam pilotem 4 razy i wszystko gra
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jeśli nie zamierzasz oddalac się od auta w trakcie czyszczenia klem, to po porstu otwierasz auto, otwerasz maskę, odłączasz (-) później (+), czyścisz klemy skłądasz w odwrotnej kolejności a na końcu naciskasz 4 - 5 razy guzik zamykania pilota i działa ...
Przy okazji ... ile masz pilotów i czy masz kod immobilizera Jesli tak to ok, jeśli nie, to dla własnego dobra i żeby później nie przeklinać immobilizera warto zrobić sobie wycieczkę np. do PHJOWI i dorobić drugiego pilota i zczytać kod immo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 22:15
pobawię się z tym na weekend bo teraz niestety praca i jak wracam to juz ciemnawo jest. Przy okazji musze przeczyścić styki od poduszek pod siedzeniami bo czasami SRS mi sie zapala:P Powiedzcie czy pod fotelem kierowcy i pasazera jest po tyle samo kostek od poduszek? zaglądałem tak wstępnie to na pewno mam po jednej ale chyba jeszcze coś więcej musi być prawda?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 23:44
to wiem:) dlatego jak bede czyścił klemy to zrobię je i wezmę się za styki:) dzieki wszystkim za info:) odezwe sie jak zrobie i zobaczymy czy bedzie działało:P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum