Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 iDT] Ustawienie kata wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 iDT] Ustawienie kata wtrysku

gdzie w okolicach Zielonej Gory
Autor Wiadomość
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 30, 2009 18:24   [R45 iDT] Ustawienie kata wtrysku

Czy ktos z Was orientuje sie gdzie w okolicach Zielonej Gory znajde solidny warsztat, ktory podejmie sie i odpowiednio ustawi kat wtrysku za rozsadne pieniadze?

Zadzwonilem napierw do Sulechowa do Bosch Diesel Service.
Facet powiedzial, ze podjeliby sie tego, ale niechetnie, bo nie znaja sie na Roverach..
Moga pokombinowac, ale to okolo 3h pracy i koszt przynajmniej 200zl netto.

Kolejny telefon do podobnej stacji w Swiebodzinie.
Zaczelo sie od pytania a dlaczego ustawiac, a po co, a czemu jest przestawiony etc.
Podalem mu model pompy, wskazowki PHJOWI z tego tematu.
Facet cos tam pomarudzil i powiedzial, zebym zadzwonil jeszcze raz jutro to beda wszystko wiedziec co i jak.

W kazdym razie zadna z rozmow nie byla zbyt zachecajaca.
Boje sie, zeby za gruba kase nie narobili mi jeszcze problemow zwiazanych z przestawieniem rozrzadu lub innych niespodzianek.
Jesli ktos z Was moze polecic jakas kompetenta firme bede bardzo dzwieczny :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 30, 2009 18:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 21:31   

marcinZG, zrób se wycieczkę do PHOWI po prostu ;) w okolicy Gło niestety nikogo godnego polecenia niestety nie mam :(
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 30, 2009 22:08   

Kurcze dopiero jedna wycieczke sobie zrobilem ;)
I nie umawialem ani nie nastawialem sie na taka impreze.
Wczesniej niz na wiosne nie bede sie wybieral w okolice Poznania, a specjalnie na ustawianie kata raczej nie bede jechal, bo samo paliwko to 100zl..
Chyba, ze nie bedzie wiekszych problemow z odpalaniem jak temperatura spadnie ponizej zera, to wycieczke zrobie sobie dopiero przed nastepna zima.

Gdyby ktos cos wiedzial, prosze o info.
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Wto Gru 01, 2009 09:17   

a masz pewność że masz przestawiony kąt? jakie masz objawy?
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 15:08   

Legion1349 napisał/a:
a masz pewność że masz przestawiony kąt? jakie masz objawy?

Bylem w sobote na komputerze u PHJOWI ;)
Odczytal kat wtrysku, o ile mnie pamiec nie myli, na poziomie -2st i zalecil ustawienie go na poprawna wartosc.
Objawy na razie sa prawie niewidoczne i w ogole mi to nie przeszkadza.
Tzn kiedy temperatura spada ponizej 5st, przy odpalaniu musze go chwile pokrecic.
Ale ta chwila to bardziej 3sec niz 10, pytanie co bedzie jak temperatura spadnie znacznie ponizej zera.

UPDATE:
Rozmawialem dzisiaj ze stacja Boscha w Swiebodzinie i zazyczyli sobie 250-300zl..

[ Dodano: Sro Gru 02, 2009 15:08 ]
Obdzwonilem 4 serwisy Boscha.
Jeden w Sulechowie, jeden w Swiebodzinie, dwa w Zielonej Gorze.
W zadnym miejscu nie mieli wiekszego pojecia o ustawieniu kata wtrysku! :shock:

Najblizej dogadania sie bylem w Swiebodzinie, do momentu az facet zaczal mi gadac o wykrecaniu i wyciaganiu pompy.
W Sulechowie stwierdzili, ze "moga pokombinowac", ale polecaja udac sie do bardziej doswiadczonej w tym kierunku konkurencji..
W ZG na dzien dobry powiedzieli, ze nie zrobia tego.

Wniosek taki, ze mozna zaryzykowac (chyba dosc mocno) i zaplacic 250-300zl w Sulechowie badz Swiebodzinie, ale skutki ciezko przewidziec.
Zastanawiam sie na czym oni sie znaja w tych Boschach :?: Na kasowaniu klienta napewno.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS] Ile powinno kosztować ustawienie kąta wtrysku?
Mix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pią Paź 16, 2009 19:28
Mix
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck 2.0 iTD 20T2N]ustawienie kąta wtrysku
zeeuss Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lut 10, 2014 21:22
zeeuss
Brak nowych postów [R45] elektrozawór kąta wtrysku
kurczak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Kwi 13, 2013 14:37
szoso
Brak nowych postów [R45]bezpiecznik nastawnika kata wtrysku
kdamian1996 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lis 28, 2014 21:04
sTERYD
Brak nowych postów [MG ZS 2.0 iDT 2002r ] VP 30 i zawór kata wtrysku
gicker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sty 06, 2014 21:57
naprawa-pomp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink