Wysłany: Sro Gru 02, 2009 10:18 [R45 1,4 z 2004] klocki Ashika czy RoadHouse ?
Witam - czy ktoś z szanownych Forumowiczów ma założone i może się podzielić opinią na temat użytkowania klocków hamulcowych firmy ROADHOUSE lub ASHIKA a może polecacie inne ? Na stronie Tomiego są RH (roadhouse) więc to chyba dobra firma cyt.: "Jedną z marek firmy TRW Chassis System jest kompletna linia elementów hamulcowych pod nazwą handlową Roadhouse".
Temat klocków wiele razy poruszany - lecz tych marek nie znalazłem.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 02, 2009 10:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 33 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 371 Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro Gru 02, 2009 16:18
IROLA napisał/a:
Witam - czy ktoś z szanownych Forumowiczów ma założone i może się podzielić opinią na temat użytkowania klocków hamulcowych firmy ROADHOUSE lub ASHIKA a może polecacie inne ? Na stronie Tomiego są RH (roadhouse) więc to chyba dobra firma cyt.: "Jedną z marek firmy TRW Chassis System jest kompletna linia elementów hamulcowych pod nazwą handlową Roadhouse".
Temat klocków wiele razy poruszany - lecz tych marek nie znalazłem.
Nie slyszalem o takich klockach, ale z doswiadczenia poponuje cos markowego jak:
-ATE
-Ferodo
- ewentualnie TRW
Ja niedawno do tylu zalorzylem klocki firmy Remsa i powiem ze jestem mile zaskoczony.
Cena przystepna i jakosc OK ( miekkie i nie specjalnie pyla ).
pylenia klocków raczej nie zmniejszą (może minimalnie), natomiast powinny poprawić parametry hamowania przez chłodzenie sie tarcz podczas jazdy. Na zużycie klocków to też nie powinno mieć wpływu, jeśli klocki są dobrej jakości, a jeśli złej, to się będą tak czy inaczej zużywać szybciej przy litych tarczach, gdzie będą pracować w wyższej temperaturze...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 22:06
Na niewentylowanych łatwiej skopcić klocki - mniejsze powierzchnia odprowadzenia ciepła Z własnych doświadczeń - zaobserwowałem, że przy tarczach wentylowanych pylą mniej (porównanie z bliźniaczym Civic'iem).
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sTERYD, 450zł
jeszcze troszkę pojeżdżę i napiszę w temacie który założyłem jakiś czas temu.
Mixtated, a siedzą tam te same klocki i tarcze? Wiem że nie bo klocek do zacisku na wentylowane jest inny niż do niewentylowanej. Tak samo tarcza może być inaczej wykonana z innego materiału. Więc nie oczekiwałbym że pylenie zniknie.
Jak hamulce nie pylą to dobrze nie hamują. Jest taka zasada żeby hamowało musi pylić.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 272 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pią Gru 04, 2009 20:35
Ja mogę jedynie powiedzieć, że do R111 założyłem ferrodo i po 30 tyś poprostu się rozsypały Potem założyłem angielskie (chyba angielskie) QH i mam je do tej pory a przejechały prawie 80 tyś
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a czy do r45 2.0 iDT na litych taracz to byl tylko jeden rodzaj klockow??
dajcie jakis link do dobrych klockow do max 130-150zl.
moze byc tylko marka czegos dobrego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum