Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1,4 z 2004] klocki Ashika czy RoadHouse ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1,4 z 2004] klocki Ashika czy RoadHouse ?
Autor Wiadomość
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Sro Gru 02, 2009 10:18   [R45 1,4 z 2004] klocki Ashika czy RoadHouse ?

Witam - czy ktoś z szanownych Forumowiczów ma założone i może się podzielić opinią na temat użytkowania klocków hamulcowych firmy ROADHOUSE lub ASHIKA a może polecacie inne ? Na stronie Tomiego są RH (roadhouse) więc to chyba dobra firma cyt.: "Jedną z marek firmy TRW Chassis System jest kompletna linia elementów hamulcowych pod nazwą handlową Roadhouse".
Temat klocków wiele razy poruszany - lecz tych marek nie znalazłem.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 02, 2009 10:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Sro Gru 02, 2009 16:18   

IROLA napisał/a:
Witam - czy ktoś z szanownych Forumowiczów ma założone i może się podzielić opinią na temat użytkowania klocków hamulcowych firmy ROADHOUSE lub ASHIKA a może polecacie inne ? Na stronie Tomiego są RH (roadhouse) więc to chyba dobra firma cyt.: "Jedną z marek firmy TRW Chassis System jest kompletna linia elementów hamulcowych pod nazwą handlową Roadhouse".
Temat klocków wiele razy poruszany - lecz tych marek nie znalazłem.


Nie slyszalem o takich klockach, ale z doswiadczenia poponuje cos markowego jak:

-ATE
-Ferodo
- ewentualnie TRW

Ja niedawno do tylu zalorzylem klocki firmy Remsa i powiem ze jestem mile zaskoczony.
Cena przystepna i jakosc OK ( miekkie i nie specjalnie pyla ).


pozdrawiam
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 13:10   

Szukałem, czytałem i ..... jednak wybrałem ATE.
 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 15:08   

IROLA napisał/a:
Szukałem, czytałem i ..... jednak wybrałem ATE.


Dobry wybor, troche pyla ale to dobre klocki.
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 03, 2009 16:04   

ja z ferodo przesiadłem się na mintex`a + nowe tarcze zimmermann i jestem zadowolony i to bardzo :) a jeszcze je docieram
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 19:10   

snake0908 napisał/a:

Dobry wybor, troche pyla ale to dobre klocki.

U mnie też pylą i to sporo, ale mam niestety tarcze lite, nie wentylowane (mam nadzieję, że już nie długo) :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 21:58   

greg-si, to pochwal się ile daleś za taki zestawik ;)
pewnie ze dwa komplety ATE by za to kupił ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
IROLA 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 406
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 22:00   

Mixtated - czy wentylowane zmniejszą pylenie ? Czy nie pogorszą "parametrów" hamowania ? Czy klocki nie zużywają się szybciej ?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 22:04   

pylenia klocków raczej nie zmniejszą (może minimalnie), natomiast powinny poprawić parametry hamowania przez chłodzenie sie tarcz podczas jazdy. Na zużycie klocków to też nie powinno mieć wpływu, jeśli klocki są dobrej jakości, a jeśli złej, to się będą tak czy inaczej zużywać szybciej przy litych tarczach, gdzie będą pracować w wyższej temperaturze...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 22:06   

Na niewentylowanych łatwiej skopcić klocki - mniejsze powierzchnia odprowadzenia ciepła :wink: Z własnych doświadczeń - zaobserwowałem, że przy tarczach wentylowanych pylą mniej (porównanie z bliźniaczym Civic'iem).
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 03, 2009 22:42   

sTERYD, 450zł
jeszcze troszkę pojeżdżę i napiszę w temacie który założyłem jakiś czas temu.

Mixtated, a siedzą tam te same klocki i tarcze? Wiem że nie bo klocek do zacisku na wentylowane jest inny niż do niewentylowanej. Tak samo tarcza może być inaczej wykonana z innego materiału. Więc nie oczekiwałbym że pylenie zniknie.
Jak hamulce nie pylą to dobrze nie hamują. Jest taka zasada żeby hamowało musi pylić.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Steff 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Pią Gru 04, 2009 20:35   

Ja mogę jedynie powiedzieć, że do R111 założyłem ferrodo i po 30 tyś poprostu się rozsypały :cry: Potem założyłem angielskie (chyba angielskie) QH i mam je do tej pory a przejechały prawie 80 tyś
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 15, 2010 19:56   

a czy do r45 2.0 iDT na litych taracz to byl tylko jeden rodzaj klockow??
dajcie jakis link do dobrych klockow do max 130-150zl.
moze byc tylko marka czegos dobrego
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
pawel.o83 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 113
Skąd: kielce



Wysłany: Pią Lip 16, 2010 15:05   

ja mam te i smigam już prawie rok, ostatnio sprawdzałem stan zużycia i jest min., wręcz żaden.

http://allegro.pl/item111...freelander.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover45] jakie klocki i tarcze na przod i klocki tyl kupic
thesky Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Sob Lip 01, 2017 13:28
sknerko
Brak nowych postów [45 1,4 z 2004]
jeżeli to wlot powietrza do filtra to czy nie powinno tam być siateczki lub czegoś podobnego ?
IROLA Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Nie Wrz 13, 2009 15:43
BetJar
Brak nowych postów [R45 z 2004 1,4 przebieg 43 tyś.]
Czy Waszym zdaniem zmieniać pasek rozrządu ?
IROLA Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Nie Sie 30, 2009 10:32
drlubicz
Brak nowych postów [45 1,4 z 2004] czy to opona kierunkowa
szybka pomoc wskazana - jestem w trakcie zmiany kół z oponami
IROLA Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Mar 25, 2010 18:55
IROLA
Brak nowych postów [ROVER 400/45] Różnice konstrukcyjne po 2004
zippermann Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Mar 09, 2013 12:14
zippermann



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink