Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45/MG ZS] Elektroniczny sygnał z zegarów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45/MG ZS] Elektroniczny sygnał z zegarów
Autor Wiadomość
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



  Wysłany: Pią Lis 27, 2009 00:05   [R45/MG ZS] Elektroniczny sygnał z zegarów

Witam,


mam do was pytanie .
Z zegarów / deski rozdzielczej ...gdzieś stamtąd czasem po przekręceniu stacyjki zaczyna wydobywac się elektroniczy sygnał.
Trwa on chwilę , czasem dłużej ...przypomina trochę dzwięk alarmu elektronicznego , syreny alarmowej itp..
Zauważyłem też , że kiedy ten dzwięk słychac po przekręceniu stacyjki auto nie chce czasem odpalic ...kiedy natomiast przekręcimy stacyjkę jeszcze raz wtedy odpala bez problemu
Jest to napewno celowo do czegoś wymyślone bo dzwięk jest charakterystyczny i ma ostrzegawczy ton.


Kiedyś występowało to baaaaardzo żadko ( raz na kilka miesięcy ) teraz jest już coraz częściej , czasem kilka razy w ciągu dnia.


Co to za dzwięk , o czym on świadczy , czy to jest jakieś specjalne ostrzeżenie o czymś , czy jak ?





Dzięki z góry za pomon
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 27, 2009 00:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Lis 27, 2009 00:10   

Armandoo, immo? Miga przy tym czerwona dioda? Naciskasz guzik na pilocie i po klopocie, lub zdejmij inne klucze a zostaw klucz od auta i pilot na jednym kolku...
 
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Lis 27, 2009 00:32   

NEOSSS nie zwróciłem uwagi czy mryga dioda. Będę teraz wypatrywał.

Nie muszę naciskac guzika w pilocie bo ten dźwięk momntalnie ustaje.
To dużo innych kluczy może powodowac zakłócenia immo ?

Czy to może świadczyc , że coś zaczyna się walic i trzeba będzie naprawiac ?
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Lis 27, 2009 09:07   

Każdy dodatkowy metalowy element w niewielkiej odległści od pilota może powodować zakłucenia w działaniu aktywnego imo, dlatego wskazane jest aby razem były tylko pilot i kluczyk do stacyjki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lis 27, 2009 10:54   

witam

posiadam roverka 416 si z 96 roku, i u mnie też raz na jakis czas (co pere dni - zależy jak czesto odpalam samochós, ale nie regularnie) pojawia sie taki sygnał ale znika po nacisnieciu przycisku na pilocie i wtedy moge normalnie odpalic samochód, dodatkowo pod kierownicą w tej obutowie kolumny kierownicy mam przycisk który musze wcisnąć przed odpaleniem samochodu. Dokładnie wyglada to tak: przekrecam kluczyka na pozycje II, wtedy wciskam przycisk i dopiero wtedy zaswiecaja sie wszystkie kontrolki i samochód jest gotowy do odpalenia? Tak sie zastanawiam czy przy moim immo czasem nie było cos grzebane, nioe rzby tos zle działało bo nie mam zadnych problemów z tym al enie spotkałem sie jeszcze z takim rozwiązaniem.

co wy na to

ps przepraszam ze sie tak podłanczam do tematu

pozdrawiam
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pią Lis 27, 2009 18:45   

Ja ja słyszę taki dźwięk to oznacza, że mam słabą baterię w pilocie.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 499
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Pią Lis 27, 2009 22:06   

slax wracaj do piekła z taka pisownią :evil:
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 28, 2009 17:35   

sorki na laptopie pisałem a mam tam taka klawiature ze co chwile jakaś litera nie wchodzi

sorki obiecuje poprawe

to jak z tym immo?
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Sob Lis 28, 2009 23:10   

slax również nie spotkałem się z takim fabrycznym rozwiązaniem (dodatkowy przycisk) więc raczej coś było u Ciebie grzebane :wink: , jeśłi chodzi o pilota to osobiście nie mam aktywnego imo i za każdym razem muszę naciskać guzik na pilocie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Alan4523 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 59
Skąd: Olkusz



Wysłany: Nie Lis 29, 2009 18:28   

Armandoo napisał/a:
Z zegarów / deski rozdzielczej ...gdzieś stamtąd czasem po przekręceniu stacyjki zaczyna wydobywac się elektroniczy sygnał.

To będzie raczej MFU :idea: , na odwrocie panelu bezpieczników
W rave jest opis jak zrobić samodiagnostyke MFU
 
 
Immq 



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 19:39   

Witam,

slax - masz u siebie zamontowany mikrostyk, przekrecasz kluczyk w pozycje II nastepnie mikrostykiem deaktywujesz blokade i mozesz odpalić, bez niego auto nie powinno odpalić.

Pracuje w Toyocie, mamy to w każdym aucie z wyporzyczalni, takie dodatkowe zabezpieczenie, dodatkowo w każej Toyocie trzeba sprzegło wcisnąć, inaczej nie zapali.

pozdrawiam,
_________________
^_-
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Gru 03, 2009 13:23   

tak wiem ze tak jest i w sumie sie ciesze ze mam takie zabezpieczenie, tylko ciekawiło mnie czy inne roverki też takmają, bo wydaje mi sie ze nie, przynajmniej w miom poprzednim 214 tak nie miałem. I tak sobie myslałem czy cos u mnie nie było grzebane, dodam jeszcze ze chyba alarm mam ten fabryczny bo i pilot roverowski i reszta tez wyglada na oryginalną.

pozdrawiam
 
 
Armandoo 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 354
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Gru 07, 2009 22:17   

Przy kluczykach nic nie mam i dalej to samo. Elektroniczny dzwięk z zegarów.

Co to jest MFU :?: :idea:
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Gru 08, 2009 13:38   

MFU (Multi Function Unit) to moduł który steruje m. in. oświetleniem wnętrza (czasowym), wycieraczkami, sygnalizuje właczone światła, steruje ogrzewaniem tylnej szyby, jest połaczony z imobilizerem, i jeszcze parę innych.
Umieszczony jest za skrzynką bezpieczników w kabinie (przymocowany do niej z tyłu).
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r414 si] Zapłon mechaniczny czy elektroniczny?
hablababla Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Gru 30, 2014 14:06
hablababla
Brak nowych postów [R45] Sygnał VSS
orric Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Lut 06, 2012 16:06
nawal
Brak nowych postów [R45] Co to jest za sygnał dźwiękowy
kamild2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Wrz 27, 2013 19:42
kamild2
Brak nowych postów [R45] Sygnał (klakson) padł
Robert66 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Wto Maj 22, 2007 11:49
Robert66
Brak nowych postów [R400] Sygnał włączonych świateł
vppp Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Kwi 19, 2011 16:25
vppp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink