Wysłany: Sro Gru 09, 2009 11:21 [R75] Grot kluczyka - gdzie kupić i dorobić?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Kupiłem jakiś czas temu nowy pilot ale bez grota i nie spodziewałem sie, że w są takie problemy z dorobieniem grota. Znalazłem jeden punkt w którym gościu stwierdził, ze może mi przerobić z innego grota i dorobić za 100zł lub jak będe miał surowu to dorobić za 50zł.
I stąd moje pytania:
1. Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić surowy grot do R75 za rozsadne pieniądze, nie koniecznie w Polsce?
2. Gdzie ewentualnie można dorobić grot do R75?
_________________ Pozdr.
Dukat11
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 04, 2010 20:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 09, 2009 11:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Gru 09, 2009 13:35
dukat11 napisz do gościa który sprzedaje kluczyk z pilotem, może ma również samą surówkę. W katalogu ten element występuje jako komplet.
Sam piszesz że gość może Ci dorobić?
W Chyloni obok SKM jest jakiś fachman co dorabia różne cuda.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Gru 09, 2009 16:42
Klucze-Keys 509550953 Chylońska 42A/paw.13. Chyba o nim mówił mi znajomy.
Dowiedz się może jeszcze u magika w Centrum Wzgórze.
W EPC występuje tylko jako komplet i chyba będzie ciężko sam. Kiedyś widziałem sam grot na ebayu, ale może był rozdzielony od pilota i dlatego sprzedawał.
Czy jak wymienie sam grot to bedzie wszystko dzialalo,czy musze jakos jeszcze kodowac? Pytam dlatego ze swoj jedyny kluczyk mam lekko zajechany i mysle ze juz nie dlugo pociagnie,zastanawiam sie na wymianie samego grota,bo na pewno duzo taniej wyjdzie niz caly kluczyk
Jak wymienisz sam grot to raczej nic nie musisz kodowac (poprawcie mnie jeśli się mylę...) bo generalnie rozbierasz swój stary kluczyk(otwierasz go) wyciągasz płytkę bez wyciągania baterii przekładasz grot, wkładasz płytkę i zamykasz obudowę pilota...
... tak mi się wydaje
Też to muszę zrobic bo guzik od zamykania R już znika z powierzchni pilota i oczom ukazuje się dziuuuura
Też to muszę zrobic bo guzik od zamykania R już znika z powierzchni pilota i oczom ukazuje się dziuuuura
Obudowę zmień bywają na allegro niedrogo
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jak wymienisz sam grot to raczej nic nie musisz kodowac (poprawcie mnie jeśli się mylę...) bo generalnie rozbierasz swój stary kluczyk(otwierasz go) wyciągasz płytkę bez wyciągania baterii przekładasz grot, wkładasz płytkę i zamykasz obudowę pilota...
... tak mi się wydaje
Też to muszę zrobic bo guzik od zamykania R już znika z powierzchni pilota i oczom ukazuje się dziuuuura
Trzeba jeszcze nie zapomnieć kostkę immo przełożyć z jednej obudowy do drugiej..
witam
nie orientuje sie wcale w kluczach czytam forum ale nadal nie wiem. Mianowicie... mam jeden kluczyk do R75 chciałbym dorobic jeszcze jeden cały z immo. Czy moge kupic jakis uzywany i dac do przerobienia? czy trzeba nowy? ile dorobienie kosztuje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum