Wysłany: Sro Lis 25, 2009 01:16 [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam, sprzeglo bralo mi zbyt nisko, postanowilem więc dokręcić popychacz. Dokręciłem tak, że popychacz głębiej wchodzi w pompę przy czym wydaje mi się, że powoduje to "większą przestrzeń" pomiędzy tarczą a kołem zamachowym i efektem jest "wyższe branie" sprzęgła.
Sprzęgło łapie wyżej, ale tutaj zastanawiam się, czy regulacja przy pompie sprzęgła jest dopuszczalna? Mam wrażenie, że luz po zasprzegleniu na pedale jest zbyt mały. Jaki powinien być?
Czy istnieje regulacja "fazy brania" oprocz tej przy pedale?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 07, 2011 23:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 25, 2009 01:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak jak w schemacie podano, regulując pedał sprzęgła nie wolno dokręcić popychacza pompy na tyle mocno, żeby nie spowodawać stałego nacisku na pompę co poskutkuje niecałkowitym zapięciem sprzęgła z kołem zamachowym.
Można regulować wysokość 'brania' na pompie sprzęgła, można regulować wysokość pedału, ale trzeba zachować luz na skoku jałowym pedału. Proste, jak kopanie ziemniaków. Schemat to właściwe zobrazowanie regulacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum