Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4Si 97r] Problemy po remoncie głowicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4Si 97r] Problemy po remoncie głowicy
Autor Wiadomość
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 19:57   [R200 1.4Si 97r] Problemy po remoncie głowicy

Witam mam znowu problem ze swoim roverkiem
Jestem po remoncie głowicy i wymianie uszczelki pod głowicą
Poczatkowo był problem z ustawieniem rozrządu ale to już mam za sobą!
Niestety auto zle wkręca sie na obroty jak jade to go musze trzymać powyżej 3.tys obrotów
Poniżej tych obrotów auto nie chce jechać i bardzo szarpie!!!
Ustawienie rozrzadu sprawdzałem ze sto razy!!!
Czy mozliwe ze jakieś kable zle podpiałem od instalacji elektrycznej i lpg?
Pomocy
Ostatnio zmieniony przez hudy23_1985 Nie Gru 13, 2009 20:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 13, 2009 19:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:08   

Hmm mam coś podobnego w 820ti, poniżej 3 tys szarpie jak nie wiem, puka w wydech... tak jakby mu zapłon wypadał :/ Stało sie to również po wymianie uszczelki pod głowicą, wcześniej raz na jakiś czas go szarpnęło - wymieniłem kable i świece, ale nie pomogło... A powiedz, szarpie go i na benie i na gazie?
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:13   

na LPG Jeszcze gorzej niestety a moze jednak gdzie kabelkologie pokickałem ??
 
 
jonym27 




Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 11
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:25   

na 99% problem tkwi w instalacji LPG lub padła sonda lambda.Znajomy miał podobne problemy w r416.Wizyta u dobrego mechanika pomogła koszt ok 500zl.
 
 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:28   

Wydaje mi się, że tam nie ma jakoś za dużo do pokićkania, chyba że jakieś kabelki związane z emulatorem wtrysków... A jeżeli dzieje się to na benzynie i na LPG to może jednak coś z zapłonem nie tak? Aha, kiedyś słyszałem, że typowym powodem takiej nierównej pracy silnika w roverkach jest zabrudzona przepustnica powietrzna, ale w moim ją wyczyściłem i dalej są jaja... :/
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:30   

sonda wymieniona jakies 4 tys km temu. czyli możliwe ze jakies kabelki pomyliłem, a było troche tego z racji LPG?
Co do mechanika to jutro moze podjade choć niechetnie bo głowice sam zrobiłem a usterke on mi wykrył i teraz moze mnie zbyć zebym sobie sam radził :cry:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:37   


Moderator thef informuje

hudy23_1985! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji


 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:41   

Kabelki od LPG... Możliwe, ale wydaje mi się, że wtedy by chodził na benie. Sonda raczej nie, bo ona daje sygnał dopiero na rozgrzanym silniku. Ewentualnie czujnik położenia wału może coś takiego powodować :???: A co do mechanika - podjechać nie zaszkodzi, zobaczymy co powie, ale nie sądzę, żeby stwierdził "radź se sam"
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:48   

No zobaczymy!!! Czytałem na forum ze auto potrafi mieć czkawke jak sie źle ustawi rozrząd!!! Ale sprawdzałem ze sto razy wiec chyba odpada!!!
Nie ma rady jade do mechanika :cry: POLEGŁEM :oops:
 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:56   

Aż sam u siebie jeszcze raz sprawdzę rozrząd, może pomoże. Jak coś, to daj jutro znać, co mechanik na to.

Pozdrowionka :smile:
 
 
 
TARADAJA 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 210
Skąd: Stobno k/Kalisza



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 21:05   

A odpala normalnie na zimnym i gorącym silniku? Czy ma wolne obroty? Sprawdz czy jest założony i jest szczelny wężyk który idzie od kompa do kolektora ssącego? uszczelka pod kolektor poszła nowa czy ta sama? Przyczyn może być wiele podejrzewam że coś przeoczyłeś przy składaniu :bezradny: Moge pomóc prowadze elektromechanike samochodową w okolicy Kalisz woj.wielkopolskie nie konioecznie za kase.Jak coś to pisz
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 21:21   

Jak jest zimny pali ok na ciepłym ciężko!
zimny chodzi ok po rozgrzaniu troche kuleje na wolnych obrotach
A uszczelka po kolektor poszła niestety ta sama!
przewód zaraz podejde i zobacze :?:

[ Dodano: Nie Gru 13, 2009 21:21 ]
Przewód ten od kompa do kolektora podpiety i siedzi dobrze
 
 
TARADAJA 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 210
Skąd: Stobno k/Kalisza



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 21:30   

Podmień kabel idący od cewki do aparatu zapłonowego może go uszkodziłeś albo naderwałeś. Bo objawy też do niego pasują. Rozumiem że przed naprawą tego nie było czy tak :hmm:
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 18:44   

Dzis już za puzno na cokolwiek mróz za oknem!!!
Jutro lece do mechanika nie rzucie na autko Oko
Już mnie to wku.... chyba czas na zmiane autka

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 19:16 ]
Witam kolegów
Wiec sprawa stoi TAK:
Byłem u mechaniora sprwadził rozrząd, kabelki od lpg, przewodu WN i nic auto zastało na nocke u mechanika :cry:
Coś czarno to widze :cry:
Czy w okolicach Gorzów Wlkp.-Szczecin znacie jakiegoś znachora od Rocerków :?:

[ Dodano: Wto Gru 15, 2009 18:44 ]
Gra i Buczy :lol:
Autko na chodzie :mrgreen:
Jak sie okazało moim problemem była cewka zapłonowa :!:
Wymienili też kopułke i palec , tak dla spokojnej głowy
Temat do zamknięcia
PS. dziękuje wszystkim za Pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [MG ZR] Wycieki po remoncie głowicy
flow Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Cze 24, 2018 02:25
flow
Brak nowych postów [R200] - Efekt DYNAMA - po remoncie - wyje pod maską
thebloody Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Wto Sty 22, 2013 08:34
thebloody
Brak nowych postów [R200] Wymiana Głowicy
benek00 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Paź 21, 2011 00:07
Gość
Brak nowych postów [R200 1.4 i 96r] śruby głowicy, głowica
krysrov Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Czw Sty 15, 2009 17:37
oprawca_1978



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink