Wysłany: Sob Gru 12, 2009 17:17 polepszenie osiągów R25
Witam!
jestem nowy, było kilka podobnych tematów związanych z poprawą mocy ale chciałbym się dowiedziec co doradzilibyście żeby wykrzesac z tego autka lepsze osiągi tzn interesuje mnie niska 9 do 100km/h
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Poznań/Wybrzeże
Wysłany: Sob Gru 12, 2009 18:46
Jakimś w mirę sensownym kosztem to pewnie ciężko będzie, można zrobić wydmuszkę z auta, to polepszysz wszystkie paramerty nie wydając za dużo kasy, i jeszcze nikt Cię nie będzie męczył żeby go gdzieś zawieźć, ale podejrzewam że to odpada raczej. Tak więc jak już jesteśmy przy YT to zobacz sobie to http://www.youtube.com/wa...feature=channel
Nie wiem kto to jest, tak znalazłem, teoretycznie w 1.6 dało to 125 kucy, także fajnie co
Wysłany: Sob Gru 12, 2009 22:34 Re: polepszenie osiągów R25
jarros napisał/a:
interesuje mnie niska 9 do 100km/h
Zmien silnik na 1,8 bedzie prawdopodobnie najtaniej. Zeby zejsc do 9s/100 to trzeba troche kasy wlozyc. Ja u siebie po zalozeniu calego wydechu i dolotu plus przepustnica od 160(nie wiadomo czy to cos daje) mialem 8,9 - 9,1 na 100. Koszt ~1ke
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 15:48 Re: polepszenie osiągów R25
Pływak napisał/a:
jarros napisał/a:
Witam!
jestem nowy, było kilka podobnych tematów związanych z poprawą mocy
Skoro było to po co zakładasz kolejny? Nie można było zapytać w istniejącym?
były podobne tzn podniesienie mocy a mi chodzi o dokładne uzyskanie efektu...
Heju ciekawe rozwiązanie ale to rzeczywiście odpada
Rodi_ właśnie myślałem nad zmiana całego wydechu, dolotu i świec (robią one jakąś robote?) ale nie wiedziałem czy takie modyfikacje dadzą pożądany efekt... także dzieki
kosztowna zabawa ale właśnie o to chodzi za to jaka później satysfakcja i zdziwienie większości na światłach
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 16:05 Re: polepszenie osiągów R25
jarros napisał/a:
kosztowna zabawa ale właśnie o to chodzi za to jaka później satysfakcja i zdziwienie większości na światłach
To prawda, tylko nie mysl ze na tym skonczysz Tak to sie tylko mowi, a pozniej koszta sa juz tylko wyzsze. Tez myslalem ze mi starczy wydech, dolot, lepsze zawieszenie. A teraz czekam na walki Pipera(maja obecnie promocje do 1,4)
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Pon Gru 14, 2009 00:12
w podpisie ani w temacie nawet nie ma czy masz silnik diesel czy benzyna. (wyszło w trakcie, że 1,4 jak rozumiem)
zdziwienie z pod świateł może i jest jak zdłubiesz 1,4 zamiast zakładać 1,8 ale pytanie czy na światłach najpierw ktoś Ci zagląda pod maskę sprawdzając czy to 1,4 czy 1,8 a potem go zawstydzisz (jak turbodymomen)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Pon Gru 14, 2009 10:08
Cytat:
kosztowna zabawa ale właśnie o to chodzi za to jaka później satysfakcja i zdziwienie większości na światłach
Niskie 9 sek ma zadziwiać większość na światłach ? Chyba, że wszyscy będą wiedzieli, że masz 1.4. Trochę to moim zdaniem naciągane poza tym, żeby zejść do niskiej 9 sek potrzebujesz dużo zrobić i jeszcze więcej wydać. Lepiej jest chyba kupić diesla + chip/ remap albo dozbierać do tego mgzr ale on już nie będzie dziwił bo wygląda na dość szybki. Najbardziej moim zdaniem dziwi diesel, zwłaszcza na 2-ce
Na jakich kołach masz ten filmik robiony? Ja już miałem 3 różne komplety i dopiero teraz prędkość licznikowa jest identyczna z GPS-ową. Mam 205/17/45, jeżeli masz mniejsze to raczej 100 na liczniku oznacza 90 parę.
195/60/15 i masz prędkość na liczniku idealnie jak na GPS
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Pon Gru 14, 2009 10:37
Co nie zmienia faktu, że napisałem poprawnie . Różnica między 195/60/15 a 205/45/17 to tylko pół milimetra w promieniu.... Można więc przyjąć, że wszystko co mniejsze niż 30.8cm w promieniu zawyży prędkość. Ciekawe czy to tyczy się wszystkich R200/R25?
Troche poczytalem i przepustnica daje efekt, ale tylko w przypadku polerowania i portingu glowicy. Bez tego efekt jest zaden. Porting moze kiedys
nic nie daje
dostaje trochę lepsza górę ale dołu to nie ma wcale.
dlaczego nic nie daje
bo po pierwsze i najważniejsze dusi go układ wydechowy z katalizatorem na czele.
a po drugie zeby coś dało to musiał by być napisany program pod taką kombinację.
Niskie 9 sek ma zadziwiać większość na światłach ? Chyba, że wszyscy będą wiedzieli, że masz 1.4.
kogoś takiego jak ty to nie zadziwi, znasz się na tym...proste...
ale taki cwaniak w bmw 150km dziwi się a jak jeszcze spyta o pojemnośc to już całkiem...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum