Moje zapytanie brzmi czy ktoś z 3miasta i okolic może polecić gdzieś/coś/kogoś:) od montażu centralnego zamka
widziałem że moduł kosztuje ok 90pln ale sam niestety go nie założe.. nie czuję sie dobrry z elektryki
a pytanie nr 2, czy zna ktoś dobry sposób na wykręcenie MAKSYMALNIE zardzewiałych śrób ? konkretnie chodzi o 4 śruby...żeby dostać się do żarówek od podświetlenia rejestracji...
dzięki, pozdrawiam all
_________________ Prawie jak Honda ...
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 15, 2009 22:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
izeK, zardzewiałe śrubki u mnie wykręcałem, najpierw kąpiel w WD40 potem wykręcanie i się udało.
W Twojej wersji nie ma centralnego zamka? To były takie wersje?
Będziesz na spocie w sobotę to pooglądamy
pilot z dwoma przyciskami jest zarówno do alarmu, centralnego jak i immo.
przycisk z kłódką zamyka auto centralnym zamkiem i włącza immo i alarm, przycisk gładki otwiera auto i wyłącza immo i alarm.
działa Ci alarm?
działa Ci immo?
były wersje bez centralnego ... czy w tym egzemplarzu jest uszkodzony, czy nei ma wcale, trzeba po prostu rozebrać drzwi i zobaczyć czy sa kabelki ... a najlepiej chyba sprawdzic tylną klape (najmniej rozbierania)
a śrubki w podświetleniu tablicy ... raczej tylko "na chama" ... wymienić żarówki obie na naowe i skleić, bo wkręcić nie bedzie w co
moze masz te wersje co ja - 1996 bez centrala tyle ze ja sobie go dolozylem sam, wystarczą Ci zwykle siłowniki i troche kabla (u kierowcy masz podciągniete) u pasazera do kostki, na tył przeciągnij jak chcesz (jak masz 5d), a do bagaznika wsadza sie 5 minut
ale tak jak pisze Brt pierw sprawdź w klapie czy nie ma siłownika, moze padły po prostu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum