Wysłany: Nie Gru 13, 2009 19:40 [R75] Problem z odpalaniem
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam Panowie, mam problem z moim roverkiem 75, silnik 1.8 benzyna z gazem oczywiscie sekwencja. Mam bardzo duze problemy z odpalaniem. tzn tylko z pierwszym odpaleniem rano. jak juz raz odpali po kreceniu go przez 15 min, to caly dzien jest dobrze. ale pierwsze odpalenie rano jest po prostu masakryczne. Panowie prosze o pomoc, bo wymienilem juz silniczek krokowy, czujnik temp wody. i sprawdzilem czujnik polozenia walka rozrzadu. i nic. nawet nie widac poprawy w odpalaniu. aha i nawet byla sprawdzana pompka paliwa, czy ma dobre cisnienie. i jest wszystko ok. bylem takze na komp i nie wykazal on bledow. chce zaznaczyc ze auto przed postawieniem przelaczam na benzyne i czekam chwile az go zgasze. Panowie BLAGAM O POMOC. podaje numer gg 2398801, adres e-mail: maciektalaga@wp.pl. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam Maciej
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 00:25, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 19:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W przypadku sekwencji przełączenie na benzynę nie ma znaczenia gdyż to są osobne obwody a paliwo cały czas jest pompowane tylko wtryskiwacze nie działają.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 20:38
Moderator thef informuje
tal009! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pon Gru 14, 2009 10:31
W R75 jest chyba elektroniczy zapłon, czy kopółka? Jeśli kopółka, to ją odkręć i przeczyćś/wysusz.
Tak jak pisze dukat11, Przelączenie na benzynę przed zgaszeniem ma sens jak masz gaźnik, a nie wtrysk. Nawet jak na benzynę nie przełączysz, to i tak na niej odpalisz. Dopiero jak się auto rozgrzeje, ew. jak przegazujesz powinno się przełączyć na gaz
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
witam panowie, swiece zostaly wymienione na nowe, i oczywiscie przewody tez. i nic to nie dalo. rano znowu byl problem z odpaleniem. prosze o jakiej porady, bo juz mam dosc tego. z gory dziekuje i pozdrawiam
nie wchodzi, po ciezkiej walce z odpaleniem, jak juz odpali to kuleje przez chwile i po 15sekundach jest juz dobrze. ale obroty ma ponizej 1000. pzodrawiam
tal009, silniczek krokowy. Obroty po odpaleniu powinny być wyższe a w miarę rozgrzewania powinny spadać.Jak zgnieciesz ten gruby wąż idący od silniczka krokowego to powinien być zauważalny spadek obrotów.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
zukowaty dzis to sprawdze wieczorem, ale kurcze ja wymienilem silniczek na nowy. pozdrawiam
[ Dodano: Nie Gru 20, 2009 14:11 ]
witam panowie, mam pytanie, czy przyczyna mojego problemu moze byc to ze zostal zalozony gaz sekwencyjny?? moze komputer zwariowal od tego?? napiszcie co o tym sadzicie. pozdrawiam
Jeśli chodzi o obroty po odpaleniu na zimno, to jak nie wskakują na ponad 1000 po odpaleniu, to nie silniczek krokowy a czujnik temperatury jest do sprawdzenia ... ten z 2 pinami podaje sygnał do komputera ... w Technicznym FAQ jest opis jak go sprawdzić samemu Sam gaz nie sądzę, zeby był przyczyną
a ja obstawiam gaz! spaprana instalacja, parownik podaje gaz do kolektora odrazu zamiast po rozgrzaniu i auto nie chce odpalić, do tego teraz jest bardzo zimno i stąd te jaja... przerabiałem to samo dopiero co, po poprawkach czylo nowym parowniku i przeróbce elektryki wsio bangla...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ale przecież na benzynie auto odpalane jest a nie na gazie .... i co ważniejsze obroty nie wskakują na wyższy poziom a powinny Zasadnicze pytanie ... od kiedy jest problem z odpalaniem ... od momentu zagazowania, czy nie ma związku
Brt jak jest cos poprane to będzie tak jak mówie przerobiłem dokładnie ten sam problem, - po nocce ni hu hu nie odpali fura... chodzi o to, że instalacja od LPG ma zasilanie włączane razem z zapłonem, więc parownik może puszczać lpg do kolektora (otowrzy się elektrozawór). Nie tylko ja miałem taki problem (w vectrze kuzyna było dokładnie to samo), także od tego bym zaczął
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum