Forum Klubu ROVERki.pl :: [r214 '97] jakim momentem skrecic głowice ????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r214 '97] jakim momentem skrecic głowice ????
Autor Wiadomość
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 10:43   [r214 '97] jakim momentem skrecic głowice ????

witam mam pytanie jakim momentem skrecic głowice tzn wałki rozrzadu

nieiwiem jak to wytłumaczyc ale chodzi mi o skrecenie tego metalu co trzyma wałki rozrzadu zeby za mocno nie skrecic poniewaz wtedy niechca sie obracac ........ Własnie jade po specjalny klej do tego poniewaz zrobiłem to na islikonie i leje ;/ ale to byl ryzyk izyk
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 21, 2009 10:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 11:09   

10 Nm
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 21, 2009 11:25   

wazna jest tez kolejnosc dokrecania tych srub.to ze skleiles na silikon to nie jest zly sposob.tylko musisz to zrobic bardzo starannie i nie za grubo posmarowac.sa tam kanaliki olejowe i latwo je przytkac.wszystkie sruby dokreca sie z czuciem.jak znajde momenty dokrecania i kolejnosc to dodam.a ze walki nie chca sie obracac to pierwsze slysze.ciezko to musza,bo przeciez krzywki walkow wypychaja zawory jak krecisz
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 11:30   

przede wszystkim posmaruj wszystkie czopy wałków delikatnie olejem zanim je złożysz, bo jakbyś nie skręcił to nie będą chciały się obracać ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 11:50   ...

Własnie kupiłem paste wiem o kanalikach ale dzieki za informacje ok lece w garaz dokrece momentem 10 jak kolega napisał + posmaruje sruby pastą
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 21, 2009 12:20   Re: ...

kolega ma racje przy skladaniu daj po kropelce na miejsca gdzie walki sa podparte. a co do momentow to pokrywe ta dokreca sie 9Nm a pokrywe zaworow ta czarna 4Nm.
z reszta tutaj jest wszystko opisane w rozdziale 14
http://www.ii-lo.tarnow.pl/~marcij/polonez.pdf
 
 
 
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 14:13   

jak dam 9m na pokrywe wałków 9 tj to co wałki trzyma to wogole nie moge jej obrucic 9 a kropelke dałem oleju
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 21, 2009 15:16   

a ty czasami nie splanowales tej pokrywy?nie jest nizsza? jesli tego nie zrobiles to musi byc dobrze.napewno nie bedzie ciasniej niz w nowym silniku.dodam,ze do obrocenia trzeba uzyc sily. a to ze nie mozesz obrocic to moze zawor dotyka tloka.a glowice masz na wierzchu?
 
 
 
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 16:49   

głowica załozona jest normalnie wczesniej czyscicilem popychacze zaworów kiedys jak to robiłem teraz nie , moze przez to nie pali ; / ?? ????
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 21, 2009 17:40   

musi chodzic,chyba ze zle rozrzad zalozyles.a tak wogole to co robiles to ja juz nie wiem.skrecasz wszystko i musi smigac.
 
 
 
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 20:33   

pokrywe wałków bardzo lekko zkreciłem na specjalnym kleju + sruby tez na kleju połozyłem wałki chodzą dobrze , rozrzad jeszcze raz zozyłem (ale był wczesnej dobry tylko roboty sobie dodałem ) auto pracuje ładnie .

Mam jeszcze jedno pytanie mierzyłem kompresje na garaah i wyszła 9 w tym silniku to dobrze czy juz nie ?? ??
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 21, 2009 20:47   

ja w swoim 1,6 16v mialem po 11,5 awiec toche wiecej.
 
 
 
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 20:58   

to słabo z moim ;/ nic i tak sprzedaje go dzieki za pomoc ;)
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 21, 2009 21:06   

ja w swoim 1,6 16v mialem po 11,5 awiec toche wiecej.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214Si 1.4] 16v jakim momentem dokrecic głowice PILNE !!!
papaj747 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Gru 24, 2009 00:52
AndrewS
Brak nowych postów [214i, 97r.]Z jakim momentem dokręcić łożysko koła tylnego??
remo_78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Kwi 27, 2009 20:05
sTERYD
Brak nowych postów [R214] Jaką uszczelkę pod głowicę
EmiliiN Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Lut 18, 2011 08:17
Gość
Brak nowych postów [25/TD/2.0/2000]Nie można skręcić kół słychać dziwny chrzęst
Problem ze skręcaniem gdy wjechałam w kilka kałuż, było słychać dziwny chrzęst
Pszczolka Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Sro Paź 21, 2009 18:42
Brt
Brak nowych postów [R220SDi 98'] Problem z mocą (momentem) poniżej 1900obr/min
RUDiCK Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Kwi 14, 2014 20:22
Julek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink