witam mam pytanie jakim momentem skrecic głowice tzn wałki rozrzadu
nieiwiem jak to wytłumaczyc ale chodzi mi o skrecenie tego metalu co trzyma wałki rozrzadu zeby za mocno nie skrecic poniewaz wtedy niechca sie obracac ........ Własnie jade po specjalny klej do tego poniewaz zrobiłem to na islikonie i leje ale to byl ryzyk izyk
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 21, 2009 10:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wazna jest tez kolejnosc dokrecania tych srub.to ze skleiles na silikon to nie jest zly sposob.tylko musisz to zrobic bardzo starannie i nie za grubo posmarowac.sa tam kanaliki olejowe i latwo je przytkac.wszystkie sruby dokreca sie z czuciem.jak znajde momenty dokrecania i kolejnosc to dodam.a ze walki nie chca sie obracac to pierwsze slysze.ciezko to musza,bo przeciez krzywki walkow wypychaja zawory jak krecisz
kolega ma racje przy skladaniu daj po kropelce na miejsca gdzie walki sa podparte. a co do momentow to pokrywe ta dokreca sie 9Nm a pokrywe zaworow ta czarna 4Nm.
z reszta tutaj jest wszystko opisane w rozdziale 14
http://www.ii-lo.tarnow.pl/~marcij/polonez.pdf
a ty czasami nie splanowales tej pokrywy?nie jest nizsza? jesli tego nie zrobiles to musi byc dobrze.napewno nie bedzie ciasniej niz w nowym silniku.dodam,ze do obrocenia trzeba uzyc sily. a to ze nie mozesz obrocic to moze zawor dotyka tloka.a glowice masz na wierzchu?
pokrywe wałków bardzo lekko zkreciłem na specjalnym kleju + sruby tez na kleju połozyłem wałki chodzą dobrze , rozrzad jeszcze raz zozyłem (ale był wczesnej dobry tylko roboty sobie dodałem ) auto pracuje ładnie .
Mam jeszcze jedno pytanie mierzyłem kompresje na garaah i wyszła 9 w tym silniku to dobrze czy juz nie ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum