Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Wiem ze temat wahania sie obrotów i spadku czy za niskich był już nie raz poruszany ale u mnie jest coś takiego ze gdy skręcam kierownicą spadaja obdroty silnika i to dość drastycznie To samo gdy ruszam ze skrzyżowania i skręcam kierownicą ...
Czy to jest normalne czy jest to winą czegoś
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 08, 2011 22:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 20:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 20:46
Ja bym podejrzewał, że masz w trochę kiepskim stanie pompę od wspomagania... Łożysko stawia opór i dlatego obroty silnika spadają.... Ale niech się wypowiedzą inni...
Spadek obrotów jest pod pierwszą kreskę i siepodnosi
Ogólnie wolne obroty mam na wysokosci tuż nad pierwsza kreską Przy skręcie kierownicą spadaja pod nią (na granice gaśnięcia) i zaraz sie podnoszą
Dzis wymienie płyn i jeżeli nie pomoże to pewnie sprawdze pompe
Pozdrawiam
Wymień ten płyn i sprawdz szczególnie jego stan może go być za mało i pompa nie daje rady ale tak jak się wcześniej wypowiadano może problem tkwić w pompie wspomagania. Sprawdz jesczcze jedną rzecz czy podczas gdy auto jest zapalone i wciskasz pedał hamulca do oporu i puszczasz go nie dzieje ci się to samo ( spadanie obrotów).
mam teraz to samo... stoje w miejscu i krece kierownica na fulla to broty spadaja , normalnie mam powiedzmy 900 a spadaja strasznie i czasami auto gasnie...
nawet podczas skrecania czy mam wcisniete sprzeglo czy nie jak mam kierownice na fulla to auto gasnie...
[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 17:48 ]
co radzicie oprocz wymiany plynu od wspomagania?? i sprawdzenie pompy wspomagania czy jesli przewod od wspomagania jest dziurawy to pojawialby sie ten probblem bo nic sie nie dzieje jak krece kierownica, dziala ona dobrze, kreci sie lekko, tylko te obroty spadaja
Na pewno nie polecam krecenia kierownica do oporu bo wtedy pompa (obroty) dostaja najbardziej i na pewno nie jest to dobre dla samej pompy.
Zacznijcie od wymiany plynu a pozniej dalej - pompa, lozysko, zawory, moze uklad kierowniczy ciezko pracuje i dla tego wspomaganie nie daje rady...
Jeden kreci a drugi glowa pod maske i szuka...
W zimie wszystko ciezej chodzi, jednak gasniecie silnika ze wzgledu na dzialanie wspomagania trzeba rozwiazac.
Podczas skręcania kierownicą w miejscu obroty nie powinny tak drastycznie spadać u mnie gdy skręcam w miejscu to obciąża to silnik i obroty spadają ale nieznacznie prawie niezauważalnie po czym się podciągają ale jest to różnica rzędu kilkudziesięciu obr/min.,radzę wymienić płyn takie duże obciążenie oraz spadki obr. mogą świadczyć o zużyciu pompy,łożyska itp.,ktoś wyżej wspomniał czy po wciśnięciu pedału hamulca występują takie same objawy u mnie po wciśnięciu hamulca na postoju obroty lekko się podnoszą i po czym się stabilizują i jest to też różnica kilkudziesięciu obr/min.,czyli jak mniemam wszystko działa jak należy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum