Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 78 Skąd: polska
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 13:06 [R416] Cewka zapłonowa
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Panowie wiem że temat wiele razy porószany ale sytuacje mam napiętą więc prosze o konkrety.Wiadomo jaka ostatnia pogoda deszcze kałuże i rano samochód nie chce odpalić rozrusznik kręci czuć paliwo a silnik nic podejrzewam że cewka złapała wilgoć .Swięta więc oelektryku zapomni .Panowie w kturym miejscu jest cewka bo chcę odkręcić izobaczyć czyw tym problem. proszę o konkrety
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 15, 2010 17:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 13:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mobilki a ja mam inny problem. CHce kupić cewkę ale nie wiem jaką
Po 1. Moja cewka umieszona jest nad nadkolem ! obok reflektora po lewej stronie(sic!)
wiadomo nachodzi na to przewód WN i mam na tej cewce 4 wtyczki. 3 mam połączone ale na co to po co nie wiem.
Jak widzę cewki jakie sprzedaje Tomi to całkiem inna !
Nie mam jej zainstalowanej z tyłu bloku silnika.
Mam kanciaka ale motor z 98 roku.
Co robić ja się pytam co robić ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sprawdź, czy któryś z podłączonych przewodów nie jest podłączony gdzieś blisko do masy, albo bezpośrednio do plusa akumulatora.
Tego podłączenia w normalnej cewce nie ma. Pozostałe to stały plus i masa sterowana przez komputer. i te dwa musisz podłączyć (obojętnie jak)
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
panowie niedawno kupilem roverka 99rok 1,4 bedzyna pewnego razu go odpalilem na niskich obrotach niechcial chodzic musialem go trzymac na wysokich ruszylem przejechalem jakies 500 metrów i zdech i od tej pory niechce silnik odpalic niema iskry niemam pojecia co sie moglo stac prosze o pomoc
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pon Gru 12, 2011 22:18
taxi, najczęstsza przyczyna to cewka zapłonowa i czujnik położenia wału. Poza tym trzeba sprawdzić / wymienić kopułkę, palec rozdzielacza, przewody WN, świece.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzięki. Już doszedłem co to było. Brak masy i kopułka do wymiany jak i również wszystkie świece. Ale teraz pojawił się problem z pompa paliwa. Daje za małe ciśnienie na listwę i się dusi. Gdzie kupić dobra pompę w dobrej cenie?
Co do pompy - to (czytając dużo postów na tym forum) chyba najlepiej kupić oryginał lub dobry zamiennik - w przypadku "tańszych" wersji zamienników - często (przeważnie/zawsze ?) występuje problem z "brakiem paliwa a w baku jest jeszcze 10- 15 litrów"
dzieki za info dzis znalazlem nowy problem z ABSami niby kontrolka sie nie swieci na desce a nie dzialaja wciskam hamulec do dechy a pedal nie odbija niewiem czy wczesniejszy wlasciciel cos z nimi zrobil bo niby przed moim kupnem krótko zmienial klocki.Klocki sa nowe ale za to tarcze sa strasznie zajechane jakies dziwne rowki sa w nich na calej tarczy do okola niewiem czy to ma jakis wplyw na ABSy.Dzisiaj je próbowalem jadac z górki na zakrecie wcislem hamulec skrecilem kola a on polecial prosto.
Od moderatora: Używaj następnym razem modułu sprawdzania pisowni, bo walisz takie błędy, że oczy bolą!
Ostatnio zmieniony przez Adrian Czw Gru 15, 2011 19:21, w całości zmieniany 1 raz
I pewnie od tego momentu nie chcę palić? Dolej paliwka więcej, żeby było chociaż z pół baku. Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy jest. To częsty problem po wymianie pompy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum