Witam. byłem dzisiaj na diagnozie pompy wtryskowej przy moim roverku 45. Jak się okazało był błąd że są złe parametry kąta wtrysku. Błąd został usunięty ale to wymaga jeszcze wyregulowania. Po nowym roku mam odstawić auto na warsztat na dzień lub dwa i poinformuję o wszystkim. Pozdrawiam i życze wszystkim szczęśliwego Nowego Roku.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 30, 2009 19:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Radzę sprawdzić opór pomiędzy pinami wtyczki czujnika położenia iglicy 1 wtrysku. Padnięta przepływka nie odcina obrotów, bo kiepski, ale jakiś tam sygnał daje. Z tego, co sam stwierdziłem, to odcięcie powoduje brak sygnału z przepływki i właśnie czujnika wzniosy iglicy. U mnie, ani jedno, ani drugie nie powoduje zaświecenia checka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 53 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 09:55
Witam,
podbijam temat.. czy ktoś już wymienił ten wtryskiwacz z czujnikiem ?
Gdyż mam problem identyczny, max obr 4k, wszystko juz wymieniłem, cewka na 1'szym wtryskiwaczu nie wykazuje oznak życia.
Witam ponownie,
otóż, wymieniłem wtrysk sterujacy, 100 Ohm na cewce, po 10 min poswieconym montażowi nastapiła jazda próbna. Jak sie okazało, wszystko wróciło do normy, 5150 Obr/max, moment obr. wrócił. Kontrolka check sie swieci, mimo to auto juz jezdzi normalnie.
pozdrawiam !
_________________ ^_-
gregorium [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 17, 2011 17:02
u mnie na jałowym biegu kreci się ponad 5 obr./max a na 5 biegu 4.100-4-200 i max 178km poleciał czy to jest okey bo sam juz nie wiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum