Wysłany: Wto Gru 29, 2009 23:15 [R623] Jaki olej? Problem z ubytkiem oleju.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: wszystkie
Witam.Mam problem z olejem.Na jakim oleju jezdzicie?Posiadam R623 z gazem i przebiegiem 186000km.Auto nie ma wyciekow i nie czuc zeby palilo olej a jednak na miarce ubywa go sporo.Obecnie uzywam oleju GM 10w40.Moze to wina zlego oleju.Pomocy.Z gory dzieki.Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 08, 2011 22:36, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 29, 2009 23:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To podobnie jak u mnie - prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe lub pierścienie.
Normalnie nie czuć, bo auto przepala tylko na wysokich obrotach - ja, przy spokojnej jeździe mam straty rzędu 0,1-0,3 l/1000 km, ale 100 km autostradą z prędkością 160-170 km/h to potrafi być i 1,5 l oleju.
Popraw temat!!!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Markzo, nie strasz ludzi - nasz ostatnio był widziany w Baranowie Sandomierskim przy przebiegu 300 kkm.
A ten ma 186 kkm, czyli mniej niż mój wypadek.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
tak z czystej ciekawości pytam, bo 623 nie ma za dużo a to, że miał 300 na karku to wiesz, można z tego nawet 30 zrobić przy fantazji polskich komisantów a środek był ładnie utrzymany i mozna było sporo do tyłu zapodać więc?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Moj rover ma kolor wisniowy metalik na taki wyglada ale nazwa fachowa moze byc inna.
[ Dodano: Czw Gru 31, 2009 18:28 ]
Markzo napisał/a:
tak z czystej ciekawości pytam, bo 623 nie ma za dużo a to, że miał 300 na karku to wiesz, można z tego nawet 30 zrobić przy fantazji polskich komisantów a środek był ładnie utrzymany i mozna było sporo do tyłu zapodać więc?
Auto przywiozlem z niemiec mial wszystkie ksiazki serwisowe do lutego 2009.Kiedy go kupilem mial 162000km.Auto jest zadbane ostatnio zaczol mi szwankowac ABS malo tego.
[ Dodano: Czw Gru 31, 2009 18:44 ]
[quote="maciej"]To podobnie jak u mnie - prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe lub pierścienie.
Normalnie nie czuć, bo auto przepala tylko na wysokich obrotach - ja, przy spokojnej jeździe mam straty rzędu 0,1-0,3 l/1000 km, ale 100 km autostradą z prędkością 160-170 km/h to potrafi być i 1,5 l oleju.
Popraw temat!!! [/quote
A jaki masz przebieg bo raczej w niemczech nikt licznika nie cofal.Auto bralem od wlasciciela a on kupil sobie r75 wiec mysle ze to wylacznie zmiana na nowsze.A jak dziala u ciebie ABS bo moj wlasnie padl.Moze ktos wie od czego zaczac zeby nie wydawac kasy na darmo.Jaka jest najczestrza przyczyna awari absu w tym modelu?Narazie sprawdzalem przekaznik od kolegi z accorda i czyscilem kola zebate na przegubach.Zadnej zmiany.Jesli mozecie to pomocy.Z gory dziekuje.
A jaki masz przebieg bo raczej w niemczech nikt licznika nie cofal.
210800, raczej realny, ale auto z Polskiego salonu i przez chwilę stało w komisie, więc kto wie...
Utrata oleju przez uszczelniacze to raczej kwestia wieku i starzenia gumy niż przebiegu.
czester501 napisał/a:
A jak dziala u ciebie ABS bo moj wlasnie padl.Moze ktos wie od czego zaczac zeby nie wydawac kasy na darmo.Jaka jest najczestrza przyczyna awari absu w tym modelu?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum