Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 2.0SDI 99r.] Zapalająca sie kontrolka silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:55
[R200 2.0SDI 99r.] Zapalająca sie kontrolka silnika
Autor Wiadomość
paluch3336 



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: Wałbrzych



  Wysłany: Pią Gru 25, 2009 17:12   [R200 2.0SDI 99r.] Zapalająca sie kontrolka silnika

Witam!! Posiadam ROVERA 200 1999 r. SDI 105 km przebieg 200,000 Auto do tej pory sprawowało się dobrze. Auto oddałem do mechanika w celu wymiany rozrządu, filtrów, oleju, płynu hamulcowego, płynu do chłodnicy. Na dniach zostaną jeszcze wymienione świece. Gdy odebrałem auto od mechanika wracając do domu nagle zaczęła mi się zapalać i gasnąć KONTROLKA SILNIKA. Objawia się to tak, że jadąc na 5 biegu przy prędkości np 80 k/h przyhamuje i prędkość spadnie do 60 a ja nie zredukuje biegu na 4 to wtedy zapala się ta kontrolka. Lecz gdy tylko dodam gazu na 5 to ta kontrolka gaśnie. Ogólnie auto nie daje znaków, że coś się dzieje niepokojącego. Nie wiem czy to tylko jakaś pierdoła czy dzieje się coś poważnego. Proszę o pomoc i porady.
Ostatnio zmieniony przez Brt Pią Gru 25, 2009 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 25, 2009 17:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Gru 25, 2009 20:17   

Po pierwsze ... my umiemy czytać czarne literki i one nie wyzwalają agrasji w moderatorach w przeciwieństwie do czerwonych ;)

Prawdopodobnie po wymianie paska rozrządu masz przestawiony kąt wtrysku i on powoduje takie zachowanie kontrolki silnika ... proponuję ustawic kąt wtrysku na początek :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
paluch3336 



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Sob Sty 02, 2010 23:18   

Dzięki za pomoc sorry że tak późno miałeś racje z tym kontem wtrysku bo właśnie o to chodziło.Tylko teraz mam jeszcze jeden problem bo zostały wymienione świece ale tylko 3szt i dziś przy 5stopiniowym mrozie miałem problemy z odpaleniem ale nie to żebym go kręcił cały czas i kręcił tylko pokręciłem odpalił zgasł i tak 3razy a za czwartym już nie zgasł i było ok. Mechanik powiedział mi że cofa mi się paliwo i dllatego tak mi się dzieje i trzeba założyć jakiś zaworek który zapobiegnie temu cofaniu. Ja pierwszy raz słyszę o takim zaworku :cry:

A wy co tym myślicie ??
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sob Sty 02, 2010 23:43   

paluch3336 napisał/a:
Mechanik powiedział mi że cofa mi się paliwo i dllatego tak mi się dzieje i trzeba założyć jakiś zaworek który zapobiegnie temu cofaniu. Ja pierwszy raz słyszę o takim zaworku

Taki zaworek kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym i zakladasz go na przewód paliwa przed filtrem
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Sty 02, 2010 23:43   

W tej gumowej gruszce koło filtra paliwa ponoć jest zaworek i ją by trzeba wymienić chyba
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
ANDYY 



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: LIPSKO



Wysłany: Sob Sty 02, 2010 23:57   

jezeli nie wymienisz zaworka to paliwo bedzie sie wracać . auto bedzie cieżko zapalało i bedziesz dłuzej czekał przy przyspieszaniu . sprawdz równiez szczelność przewodów do pompy ....
 
 
paluch3336 



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 11
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 23:16   

Dziś byłem u mechanika i założył mi ten zaworek na drugim przewodzie (tym gdzie nie ma gruszki, czyli jak dla mnie za filtrem paliwa). Czy to dobrze?? Czy czasem ten zaworek nie powinien znajdować się na tym samym przewodzie gdzie jest gruszka czyli przed filtrem ??
Bo dziś przy 7stopniowym mrozie znów miałem małe problemy z odpaleniem i nie wiem czy to od tej nie wymienionej 4 świecy pod pompą czy coś się dzieje poważniejszego ?? ?

Jak wy sądzicie ??
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 05, 2010 08:09   

paluch3336 zaworek powinien być na tym przewodzie co gruszka czyli przed filtrem by paliwo nie cofało się z filtra a ty masz z drugiej mańki tak?
osobiście wolałbym wymienić gruszkę niż bawić się w jakieś zaworki
koszt nowej gruszki to około 20-30pln a zaworek chcieli mi sprzedać w jednym sklepie za 20pln czyli wybór jest prosty kupuję gruszkę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [MG ZR] Zapalająca sie kontrolka silnika
Spiro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Kwi 21, 2011 10:46
spider666
Brak nowych postów [R200 2,0SDi 99r] Kontrolka SRS
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 37 Pią Sie 14, 2009 13:45
Korczus
Brak nowych postów [r200 2.0sdi 98r] problem z kontrolką.
Franek_066 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Czw Lis 18, 2010 11:17
karolkos
Brak nowych postów [R200 2,0SDI'99r.] Czerwona kontrolka hamulca
kurtki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Cze 19, 2016 11:53
kurtki



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink