witam mam problem z silnikiem ... nie wiem czy to uszczelka czy moze pompa wody??? auto pracuje równo , łapie temperature wentylator sie nie uruchamia . termostat wyjety i dalej to samo ... mysle ze to uszczelka .... człowiek od którego kupiłem auto powiedział że to termostat lub pompa wody ...
Ostatnio zmieniony przez ANDYY Sob Sty 02, 2010 23:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 01, 2010 23:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
miałem problem z silnikiem jak był zimny nie zawsze pracował równo i po 5 minutach gotował sie prawie widziałem że do zbiornika wyrównawczego płyna babelki powietrza. nie wiedziałem co sie dzieje..... miałem 2 sprawy na uwadze !!
1wsza to uszczelka pod glowica
2ga to pompa wody
dzisiaj wystartowałem z rozbieraniem motoru i wymianą rozrzadu {punkty brałem z strony z poradami zrób to sam }wykrecają swiece zobaczyłem że 2 oraz 3 świeca są podrdzewiałe teraz jestem pewny że to uszczelka musze zplantowac głowice.... Tylko teraz nie moge odkrecić koła od wału nie wiem jaki tam jest gwint prawy czy lewy... musze rozpiąć rozrzad ....i oddac nie uzbrojona głowice do planowania....
Tylko teraz nie moge odkrecić koła od wału nie wiem jaki tam jest gwint prawy czy lewy...
Poszukaj postów oprawcy1978 on wojuje z odkręceniem tej śruby
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ANDYY, i oprawcy polecam uspawac sobie klucz ktory bedzie blokowal sie o poloske lub o podloznice(oklejajac elementy w ktory bedzie uderzac) nasadowy a reszta z katownika hutniczego i zakladac go tak zeby mial pewny luz miedzy przedmiotem uderzeniem i krecac rozrusznikiem powodujac uderzenie klucza o poloske badz o podloznice, kilkakrotnie powtarzajac ten ruch uda nam sie poluzowac srube na wale.
NEOSSS, obawiam się że oprawcy to nie pomoże, czytałem całą jego walkę z tą śrubą on tam ma przerypane jak w czołgu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
blokowałem koła rozrzadu kluczem płaskim 30 ... jest oka koła stoją w miajscu lecz wał przeskakuje na rozrzadzie ...... chciałbym wiedziec jaki tam jest gwint prawy czy lewy ??
Potwierdzam. Do dziś dnia, a mija chyba z rok, NIE UDAŁO mi się tej za****ej śrubki nawet ruszyć. Próbowałem metody i na 'rozrusznik' i na porządną nasadkę nr 22, przedłużkę, wrzucanie piątego biegu, zaciąganie ręcznego, podkładanie cegieł pod koła..
I NIC, choć udawało mi się ręcznie (!!) zrywać siłę sprzęgła, choć mam je w samochodzie ledwie roczne (również sam wymieniałem).
Jedyne, co mnie ratuje - to PORZĄDNY klucz pneumatyczny osiągający moment a ze 500 Nm, albo zdjęcie miski oleju, podparcie korby wału, założenie nasadki i przedłużki na śrubę i odważny skok obunóż na rurę klucza. Ale w przypadku Poloneza to niemożliwe, nie da się zdjąć miski bo poprzeczna belka zawieszenia przedniego skutecznie to uniemożliwia.
ps. Silnik sprawdzałem trzy dni temu. Ciśnienie sprężania na 1,2 i 4 cylindrze - 1.4 MPa (książkowe). Tylko na trzecim 1.1 MPa. Zdaje się, na zaworach spiekł się kawałek syfu, bo to nie pierścienie, jakoże silnik oleju nie bierze nic.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
jeśli jest dojście kluczem pneumatycznym to co sie zastanawiacie, na auto nawet na hol do najbliższego wulkanizatora choćby ( na wszelki wypadek nasadkę swoją bo moga miec tylko 17 i 19tke ) i próbować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum