Byku456, pewnie chodzi o abs... uruchamia sie .. i zapewne auto wtedy Ci gorzej hamuje, sprawdz pierscienie abs czy nie sa pekniete i sie nie przesuwaja... u mnie bylo tak przez pelkniety piersciej ktory przsuwal sie ze swojego miejsca... pierscien zostal pospawany i dziala jak nalezy
kurcze tak cały czas się zastanawiam z tym ABS`em bo piszecie cały czas że Wam pedał odskakuje itp. rzeczy
U mnie pedał nie odskakuje trzyma cały czas poziom lekko ale to bardzo lekko wibrując. ABS działa słychać go i wogóle.
Czyżby były takie różnice pomiędzy pierwszym a drugim wypustem?
Jak patrzyłem u Kota pod maską to pompa znajduje się w innym miejscu i być może pracuje inaczej (choć wygląda identycznie z tego co pamiętam).
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
nie koniecznie zaraz tłoczek. najczęściej zapiekają się chyba śruby pływające
to te dwie śruby z gumowymi harmonijkami, trzymające zacisk w jednym kawałku
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
sruby trzeba rozruszac i sprzesmarowac wazelina warsztatowa;) powinno byc git
smarem miedzianym a nie wazeliną
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a czasem trzeba wymienic, bo moga sie zapiec tak, ze nawet nie ruszy prowadnic
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum