Wysłany: Nie Sty 03, 2010 14:59 [R416 96r.] pilot immobilaizer
hej,
juz od dawna pilot robil mi numery,ciagle nowe baterie, zimne luty, kilkakrotne przyciskanie bez natychmiastowej reakcji, resetowanie itd., ale od wczoraj pilot nie dziala, auto stoi i nie wiem jak sie za to zabrac,
moze macie jakis pomysl na calkowite odlaczenie w moim aucie immobilaizera?
aktualny stan:
1. brak kodu klucza do recznego rozbrojenia alarmu i immobilajzera(dawno juz zgubiny razem z pierwszym pilotem)
2. jeden zepsuty pilot,
3. urwane kable instalacji el. laczacej dzrzwi z samochodem (to ten pek 15tu przewodow miedzy dzwiami kierowcy i samochdem) co oznacza ze juz od dawna nie uzywalem centralnego zamka bo kable byly odlaczone i zaizilowane od wildoci.
jednym slowem lipa,po tym jak wczoraj wyzional ducha pilot, nie moge rozzbroic immobilaizera.
jezeli mozna doprogramowac inne piloty do mojego auta to chetnie i natchmiast je kupie,
moj pilot ma numer seryjny znajdujacy sie na plytce (Numer seryjny pilota: 53872323RR)gdyz bylo kilka roznych modeli, a mnie pozostaje jedynie miec nadzieje, ze ktos ma sposob na cala ta sytuacje.
nawet nie wiem gdzie mam szukac kodu klucza do recznego wylaczenia calego tego systemu. ufff
czekam na odpowiedz i pozdrawiam
joe1222
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 03, 2010 16:25, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 14:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kod mozna zczytac z komputera po podlaczeniu do T4. Wiem, ze dr. Marian, czyli forumowicz mariusz418 dysponuje T4, ale to w Warszawie, kolo Ciebie tez powinien sie ktos znalezc. Poszukaj na forum kogos z kompem.
Koledzy roverkowiec w potrzebie, kto ma T4 blisko Tomaszowa Lubelskiego???
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Witam!
Jak najbardziej możesz sobie dorobić pilota (dwa).
Ja zrobiłem to tak:
1) Musisz kupić używanego pilota ,najlepiej od jakiegoś angola, numer 3TXA, 3TXB lub inny w zależności co masz na obudowie starego (50zł/szt)
2) wymontować sterownik immobilizer i centralnego zamka (mała czarna skrzyneczka schowana głęboko nad bezpiecznikami do której podłączone są dwie szerokie kostki)
3) jak masz czas to przesłać cały zestaw do kogoś kto ma komputer T4 - tam zaprogramują Ci stare piloty w 2 minuty za max. 100zł, łącznie z podaniem kodu IMMO do ręcznego wyłączenia na przyszłość
4) jak nie masz czasu to musisz znaleźć kogoś kto przyjedzie do Ciebie z kompem, bo jak rozumiem masz unieruchomione auto?! (co będzie raczej trudne)
5) Robiłem to u PHjowi tel.504045682 Nowe Miasto nad Warta POLECAM!!!
Ps. Jedna ważna rzecz - PHjowi musi mieć na podwórku jakiegoś innego Roverka 200 żeby mógł zamontować w nim twój sterownik , troche chęci i czasu na kilka minut zabawy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum