Forum Klubu ROVERki.pl :: [ROVER 214si 16V] Ciśnienie w układzie chłodzenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:55
[ROVER 214si 16V] Ciśnienie w układzie chłodzenia
Autor Wiadomość
dlugoszp 



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: przasnysz



Wysłany: Nie Sty 03, 2010 18:16   [ROVER 214si 16V] Ciśnienie w układzie chłodzenia

Witam wszystkich.Jestem tu nowy i mam pytanie.Otóż mam problem z układem chłodzenia .Po uruchomieniu silnika wraz ze wzrostem temp. twardnieją przewody i zaczyna się gotować w silniku a zbiorniczek wyr. robi się pełny.Temperatura rośnie pod czerwone i opada że ledwo wentylator nadąży zchładzać .Wymieniłem termostat +odpowietrzenie ale nic. Czyżby wadliwa uszczelka głowicy?.Proszę o pomoc .
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 03, 2010 18:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 03, 2010 18:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 18:18   

Może warto wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego :hm:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
dlugoszp 



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: przasnysz



Wysłany: Nie Sty 03, 2010 18:27   

[quote="kasjopea"]Może warto wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego :hm: [/quote ]Ale korek chyba trzyma ciśnienie bo jak płyn opadnie i odkręce to wydostaje się ciśnienie i przewody miękną
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Nie Sty 03, 2010 21:40   

dlugoszp napisał/a:
Czyżby wadliwa uszczelka głowicy?

Niestety ale może to być prawidłowa diagnoza.
Czy w zbiorniku z płynem nie pokazuje się olej albo poziom oleju podejrzanie nie rośnie?
Możesz zamiast korka na zbiorniczku założyć szczelnie cienką gumową rękawiczkę, balon lub coś innego. Podgazować i zobaczyć czy jej nie pompuje. Jeśli tak zapewne dmucha z cylindrów do kanałów wodnych.

Powodzenia!

Mariusz
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Sty 03, 2010 23:15   

dlugoszp, czy jak plyn zaczyna sie gotowac i podnosic po sam korek to gdy wentylator zaczyna schladzac plyn opada do normalnego poziomu?

Jezeli odkrecasz korek i weze miekna a jest dosyc mocne zassysanie to znaczy ze korek jest do wymiany :)
 
 
 
dlugoszp 



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: przasnysz



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 07:43   

NEOSSS napisał/a:
dlugoszp, czy jak plyn zaczyna sie gotowac i podnosic po sam korek to gdy wentylator zaczyna schladzac plyn opada do normalnego poziomu?

Jezeli odkrecasz korek i weze miekna a jest dosyc mocne zassysanie to znaczy ze korek jest do wymiany :)
Wentylator włącza się no i wychładza silnik.jak temperatura spadnie to plyn również opada.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 10:57   

dlugoszp, kup nowy korek od 15zl od Poldka do 25 za oryginal... Podmien i zobacz...
 
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 11:26   

albo od tomiego

http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=524
 
 
dlugoszp 



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: przasnysz



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 13:29   

NEOSSS napisał/a:
dlugoszp, kup nowy korek od 15zl od Poldka do 25 za oryginal... Podmien i zobacz...
Korek podmieniony i lipa .Głowica zdjęta i jednak uszczelka. Jaką zakładać uszczelkę mam do dyspozycji Glaser lub Erling.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 00:02   

dlugoszp, FAI polecam :)
 
 
 
dlugoszp 



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: przasnysz



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 18:26   

Po założeniu nowej uszczelki auto chodzi bez zarzutu .A ogrzewanie grzeje lepiej niz wcześniej jak było dobrze. trzeba wyłączać bo się nie da wysiedzieć Oby tak dalej.Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam. :rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [R214] Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
MiL999 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Sie 22, 2009 10:33
mogewszystko
Brak nowych postów [R216Si] wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
Czy zbyt wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia moze.......
dawmax Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Kwi 16, 2007 21:04
AndrewS
Brak nowych postów [R25] Ciśnienie w układzie chłodzenia; wadliwy korek?
groohaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Lip 02, 2014 19:00
groohaa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 200] Korek a ciśnienie w układzie
robsson78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Sie 19, 2013 17:21
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink