Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Sty 04, 2010 21:02
Z moich informacji wynika że mniejsze tarcze szły do silników bez turbo a większe do silników turbo oraz diesli (prawdopodobnie tylko do tych mocniejszych bo do słabszych też szła mniejsza tarcza)
Jak kupisz kompletne sprzęgło to co najwyżej koło zamachowe nie będzie pasowało
Co do sprzęgła National będzie ok szkoda przepłacać za Valeo a jakościowo równie dobre (jeśli nie lepsze)
no wlasnie po malym sledztwie w EPC i na stronie rimmerbros.co.uk wyszlo mi ze 228mm bedzie dobre...
wiec za tym kolejne pytanie: zakładajac ze wypada wymienic uszczelniacz tylny wału i uszczelniacz wałka skrzyni, to w jakich zamiennikach jest to dostępne i gdzie w Polsce?
uszczelniacz wału widziałem w ofercie angielskiej firmy FAI, uszczelniacz wałka skrzyni wydaje mi sie ze powinien byc dostępny jako ze skrzynia PG1 nie jest taka egzotyka
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Sty 05, 2010 16:29
W silnikach 180KM były sprzęgła 215, w 200KM były 228mm. Z uszczelniaczamiw UK nie byłlo najmniejszego problemu, więc napewno gdzieś znajdziesz. Żeby zmienić uszczelniacz w skrzyni trzeba całą skrzynię rozebrać, więc jeśli nie cieknie raczej nie ma sensu wymieniać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum