Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam mam taki problem w prawym tylnym kole podczas jazdy słyszę głośne uderzenia jak by pękła sprężyna dziwne jest to że podczas bujania auta na postoju albo podczas wolnej jazdy 20km/h nic nie słychać a powyżej wręcz strzela koło zapasowe jest dokręcone w bagażniku nic nie ma na stacji diagnostycznej ostatnio spędziłem 30minut na dwóch kanałach amortyzatory są bardzo dobre sprężyny całe podczas diagnostyki nic nie stwierdzono cisza a jak wyjechałem i wjechałem na studzienkę od razu strzał jak najadę prawym tylnym kołem co mam robić
Ostatnio zmieniony przez apples Czw Cze 30, 2011 17:55, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 01, 2010 20:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ponoć tuleje wahacza te pod siedzeniami co są potrafią tak hałasować
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Sty 02, 2010 12:03
Może masz taki przypadek jak koledzy z BMW, gdyż jest to to samo zawieszenie. Wysuwa się przednia tuleja w tylnym zawieszeniu (pod siedzeniem pasażerów). Sprawdź czy czasami się nie wysunęła, nie ma luzów w gnieździe i czy na pewno jest cała. Jak walnięta to kup od BMW JBU381 (TRW) i najlepiej tylko tą. JBU381 ma kołnierz który zapobiega wyślizgnięciu się jej z gniazda. Oryginalnie jest zamontowana ta sama. Prawie całe zawieszenie oryginalnie w R75 jest oparte o TRW.
Może masz walnięte mocowanie amortyzatora. Gdyby ono było walnięte nie kupuj w razie czego do R75. Pasuje też od BMW. Różnica w cenie prawie 150zł.
Czy na pewno jest to z tyłu? U mnie też słychać po najechaniu na studzienkę, ale z przodu. Na szarpakach też nic nie wychodzi.
U mnie tak samo bije w prawym tylnym kole jak najadę np. na spowalniacz i chyba zgodzę się z kolegą apples, bo na stabilizatorach nie ma luzu i wydaję się być wszystko sztywne.
apples, jakie gumy na przodzie chcesz wymieniać? chodzi Ci o tuleje na wahaczach? 40zł to chyba standard bo z rok temu też tyle płaciłem - za sam wkład do tego mocowania.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Sty 05, 2010 17:47
Chyba tak. Już mnie wkurzają te ceny wywindowane przez handlarzy części. To oni tak windują. Jak gość z Tczewa sprzedaje wysprzęgliki po 250zł, to większość też już zjechała bo się osr... że nie sprzedadzą swoich. A następni to ci co sprzedają części od innych marek pasujące też do R75 i piszący oryginał.
I wiem od czego chyba już pasują drążki kierownicze osiowe do naszego R75 (te kulowe). Sprzedają je po 150zł sztuka. Chyba są ze złota
Kurcze, to zrobiłem temu z Tczewa reklamę, gościu uczciwy, to mu się należy, nawet Tomi był zdziwiony, bo tego samego dnia byłem u niego po inne części, że tak tanio.
ja kupilem teknorota za 25 zl calosc czy warto je zakladac / tuleja tylnia zawieszenia przedniego/ czy same gumki jak wy cos piszecie latwo je wymienic same gumy.
a piszecei cos o jakis gumach z tylu oco biega bo bym sobie sprawdzil
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Sty 06, 2010 23:20
1.Teknorot OK. Wymiana dosyć prosta. Opisywałem kiedyś wymianę.
2. Gumy drążka stabilizatora. Gumy są na metalowym pręcie z przodu i tyłu przykręcone metalowym uchem do nadwozia.
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 12:09
Ty Witia piszesz o tulejach wahacza ,a mi chodzi o gumy stabilizatora czyli takiego pręta który "idzie" przez całą szerokość auta. Takie "ustrojstwo" jest i z tyłu i z przodu auta. Często wybijają się gumy które trzymają ten pręt i stuka.
[ Dodano: Czw Sty 07, 2010 12:09 ]
Ale co jeszcze zaobserwowałem że stuka mi osłona pod silnikiem,wypadła jakaś śruba i stukot jest taki jakby "walił" amortyzator .
Ale co jeszcze zaobserwowałem że stuka mi osłona pod silnikiem
To ją przykręć migiem, Zukowatemu wyleciała cała na jezdnie przy dość dużej prędkości, koleś za nim miał trochę zdziwione oczy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum