Wysłany: Nie Paź 11, 2009 10:03 [R600] Lusterko prawe
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam, mam elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, niestety miałem delikatny incydent i obudowa prawego lusterka rozsypała mi się w mak.
Teraz chcę zapytać czy mogę kupić samą obudowę czy będzie konieczna wymiana całego lusterka ze względu na szkło odbijające? Czy jest możliwość wymontowania podgrzewania i silniczka z uszkodzonego i przeniesienia go do nowej obudowy?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 08, 2011 22:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 11, 2009 10:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
chodzi mi o to, że nie jestem pewny czy szkło jest tam przyklejone i trzeba będzie je rwać?
A niby po co jeśli uszkodzona została tylko ta plastikowa obudowa z tyłu??
Phillippe napisał/a:
Wersje ze względu na kształt czy bebechy?
Różnica była w tym że w wersjach po liftingu obudowa była w kolorze samochodu i trzyma się tylko na zatrzaskach ,natomiast wcześniejsza wersja była w kolorze czarnym i trzymała się na zatrzaskach oraz chyba dwóch śrubkach od spodu.
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie Paź 11, 2009 12:25
Szkło wyjmujesz razem z bebechami. Jeśli masz otwór na spodniej części obudowy, to wystarczy poluzować w nim wkręt i szkło z resztą bebechów można wyciągnąć. Oczywiście będzie wisieć na kablach. Wtedy zobaczysz co i jak trzeba jeszcze wykręcić, żeby zmienić obudowę. Radzę jednak wyciągnąć całkiem lusterko z auta - trzeba zdjąć boczek, odpiąć kostkę, zdjąć osłonę trójkątną, odkręcić trzy wkręty i wyciągnąć całe lusterko. Jak będzie wszystko na wierzchu, to sobie spokojnie poradzisz. Co do różnic, to są w obudowie na pewno, może też w kształcie szkła. Chodzi mi o to żebyś tylko porównał kształtem obudowy, to na pewno będzie stary wkład pasował.
Byly trzy obudowy. Jezeli masz el, to wazne zeby obudowa byla od el, bo w manualach ma inny ksztalt. Po 96 byly malowane w kolorze.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Chciałbym zapytać czy lusterka w angklikach i "naszych" miały symetryczy ksztalt? Czy mialy rozne obudowy i kąty?
Mam wrazenie, ze moje prawe wymieninone lusterko jest z anglika, bo przy maksymalnym nachyleniu wciąz nie widze samochodu i całe lusterko musze delikatnie złożyć(!). Czy były rozne wersje lusterek?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum