Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam,
wczoraj trafiłem do mechaniku w celu naprawy wycieraczek, zostały naprawione, tyle tylko, że auto już od mechanika nie wyjechało o własnych siłach:(
Wygląda to tak: zamykając lub otwierając samochód pilotem, uzbraja się alarm (migają kierunki) ale nie zamyka się centralny (jest cały czas otwarty), rozrusznik kręci, auto nie odpala.
Odpięliśmy na chwilę akumulator, centralny zaczął działać , przy próbie odpalenia to samo, kręci, nie odpala - i centralny ponownie nie działa.
Przeprowadziliśmy kilka takich prób z akumulatorem i za każdym razem efekt był identyczny, centralny działał do póki nie próbowałem odpalić samochodu.
Co zrobić z tym fantem?
Dodam jeszcze, że w trakcie tych prób zjechała tyna szyba.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 22, 2010 00:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 10:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witaj!
To że szyba z tyłu zjechała na dół to normalne przy powrocie zasilania. Co do reszty spróbój wcisnąć przycisk odcianjący zapłon przy uderzeniu ("cut off" tak to się chyba nazywa). Znajdziesz go w komorze silnika nad pompą hamulcową, taki gumowy "grzybek"...
win32 [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 11:35
Jak się zachowuje dioda w zegarach (ta pomiędzy obrotomierzem i prędkościomierzem) ?
Jak się zachowuje dioda w zegarach (ta pomiędzy obrotomierzem i prędkościomierzem) ?
chyba prawidlowo, po uzbrojeniu alarmu miga szbko jakiś czas, po czy gaśnie,
w momencie kiedy alarm jest rozbrojony i usiłuję odpalić auto nie świeci się
win32 [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 12:48
Jak gaśnie to nie dobrze. Powinna sobie powoli migać po uzbrojeniu alarmu (najpierw szybko , a potem powoli)
Na moje oko nie jest to immo. gdyby nie mógł się rozkodować, dioda po przekręceniu kluczyka świeciła by cały czas... ( sprawdź sobie zostawiając pilota poza autem) i wkładając sam kluczyk.
hmm, wygląda na to, że się sam naprawił, majster grzebał przy wszystkim co mu przyszło do głowy i wreszcie samochód zaskoczył, sam chłopina niestety nie wie jak to zrobił
U mnie pojawia się taka dziwna oznaka.Po otwarciu auta pilotem z immo wydobywają się takie piski:pi,pi,pi-przerwa-pi,pi,pi.Dioda miga.I tak długo aż do momentu kiedy nie zamknę i ponownie otworzę drzwi poprzez pilota.Co może być tego przyczyną???
Auto dział normalnie.Wcześniej przez ok. 2 miesiące stał bez akumulatora.Po podłączeniu akumulatora jakieś 3 dni działał bez uwag.
(dopisane 12.31)
I dziś po przyjechaniu do pracy po wyjściu za auta naciskam na pilocie zamknij a tu nic!!!.Siedząc w aucie klikam pilotem a tu zero reakcji.Zamknij otwórz nic!!Dopiero ręczenie przyciskiem z wewnątrz auta centralny zamek się zamyka.I dioda nie miga ,ani szybko ani wolno-tak jak prawidła wskazują.Po krótkiej chwili(niewiem opatrzność) przyciskanie pilota odnosi skutek ale bez żadnej reakcji ze strony diody.Czas nagli więc wychodzę z auta,zamykam drzwi.Naciskam pilota a tu znowu jest OK.
Co może być przyczyną??
_________________ Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
może problem tkwi w pilocie,
temat pilota też przerabiałem
kłopoty z centralnym skończyły się po wizycie u gościaktóry przeczyścił ścieżki i pewnie coś tam jeszcze,
u mnie też czasem coś piszczy, ale wydaje mi się, że wtedy kiedy otworzę pilotem auto, dzwi, a nie włoże kluczyka do stacyjki (chyba)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum