Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam serdecznie!
W moim Roverku, w tylnym prawym kole nie działa ręczny, no i naczytałem się na forum, że się zapieka itd no i zaczełem grzebac. Ściągnełem linkę z tego uchwytu przy zacisku no i zaczełem tym uchwytem ruszac no i on chodzi w obie strony tylko przy końcu łapie opór i wtedy koło hamuje jak dociągam kombinerkami czy kluczem, bo linka nie jest w stanie tak naciągnąc. Regulowałem ją tutaj pod popielniczką w środku ale to nic nie daje, i lewe koło jak naciągnełem to całkiem zablokowało a prawe dalej nic. Tam jest jakaś regulacja czy co? Czy trzeba szukać całego zacisku? Linka po prostu tyle nie może dociągnąć. Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 22:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 22:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
może to koniec żywota linki już jest rozciągnięta albo blokije się w "pancerzu" przy wymianie warto zastanowić się nad wymianą obydwu ja wymieniłem jedną a za pół roku trzeba było zamawiać drugą ja kupowałem na allegro od firmy zajmującej się produkcją cena bez porównania z tą z serwisu a o wymianie na używaną to oczywiście lepiej zapomnieć szkoda czasu i nerwów
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Wołów
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 23:18
Właśnie myśle, że to nie linka bo ten uchwyt co trzyma linkę jest tak ustawiony ze nwet jakby linka byla krutsza to nic nie da, a linka chodzi bo sprawdzane było, jedna osoba ruszała ręcznym a ja na nią patrzyłem. Wygląda to tak jakby ten czpień do której ją się przykręca sie przestawil i blokuje koło za późno... Wie ktoś co to jeszcze może być.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 23:24
Spróbuj ściągnąć linkę z trzpienia, ustawić tak jak po przeciwnej stronie i wpiąć linkę z powrotem. Czy nie było ostatnio zmiany klocków lub tarcz? Może być też kwestia wkręcenia tłoczka (uwaga, tylni jest wkręcany właśnie, a nie wciskany).
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Wołów
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 23:29
Wymiany nie było klocki są zdrowe jeszcze auto sprowadziłem juz w marcu z Francji i tak jeżdże ale juz mnie to wkurza bo czasami pod górkę jedno kolo go nie utrzymuje. Ale ten czpień też jak dobrze pamiętam odbija na sprężynie nie da sie go tak zatrzymać w obojętnie którym miejscu...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 23:40
Kurcze, ściągnij sobie może Rave do starszych modeli http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30 i popatrz na wymianę klocków i tarcz z tyłu, może tam Cię coś naprowadzi. Jeśli nie znasz angielskiego, to poszukaj manuala do hondy accord CC7 (jest po polsku), tam jest dokładnie tak samo. Kiedyś był dostępny na www.hondaaccord.strefa.pl, teraz nie wiem gdzie można go znaleźć, bo coś tam się zmieniło, ale w googlach może znajdziesz. Jeżeli nie, to mogę Ci go wysłać ewentualnie na maila, o ile się zmieści, czy przynajmniej te strony o hamulcu tylnym.
[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 00:01 ] przemek199, jeśli chodzi o rozbieranie zacisku to pochwalę się że kiedyś to robiłem, z finałem takim że po 3 godzinach pozbierałem wszystko i zawiozłem do mechanika w woreczku jak dobrze pamiętam to pękł jakiś trzpień przez co zaczep linki nie był we właściwym miejscu. Potem okazało się że potrzebna jest urządzenie do rozbierania zacisku, więc poddałem się i kupiłem używkę
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum