Ja jeśli moge to co czytałem na temat silników diesla tu i o pseudo chip tuningu za 7zł
Każdy powinien wiedzieć że to zwykły rezystor się wstawia za kilkanaście groszy i komputer silnika dostaje błedne dane przez co samochód chodzi jakby cały czas na ssaniu z tąd ta niby dodatkowa moc.... a takie oszustwo komputera kończy się dość często awarią ecu. Nie są to moje doświadczenia ale jest tego multum w sieci zresztą popatrzcie na allegro na komentarze tych sprzedawców z ich super hiper chipami.....
jak diesel i chiptuning to tylko profesjonalnie.
Co do silników seri k to Ja mam Coupe 1.6 z silnikiem 16k4f i spisuje się on na prwadę dobrze i pomimo skrzyni r65 powiem że drugi bieg jest zabójczy powyżej 4tys obrotów wychodzi z niego bestia.
Mnie ogólnie też się podoba pomysł z silnikiem kv6.
Ostatnio miałem okazje zapoznać się bliżej z Coupe z silnikiem T2.0 na który marzyło mi się zrobić swapa ale szczerze stwierdzam że jest to jednak zbędne aż tak bardzo od mojej wersji nie odchodzi tak na moje odczucie z 10% mocniejszy może od mojego więc dla mnie nie opłacalna zabawa wole zainwestować w dolot i wydech.
Na Twoim miejscu brałbym 1.8 z turbo albo 1.8VVC
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ostatnio miałem okazje zapoznać się bliżej z Coupe z silnikiem T2.0 na który marzyło mi się zrobić swapa ale szczerze stwierdzam że jest to jednak zbędne aż tak bardzo od mojej wersji nie odchodzi tak na moje odczucie z 10% mocniejszy może od mojego
Hmmm ale chyba pomiedzy 122 a 200 jest róznica większa niż 10% no ale może sie myle.....
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
no i co z tego że jest różnica w mocy która tak drastycznie się nie przełożyła na to co na drodze?! konkretniej to 112km bo mam jednostke rovera jak pisałem a nie hondy. ja miałem takie odczucie.
Do tego deska z przed liftingu no i tyle że słychać ten gwizd
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mnie ogólnie też się podoba pomysł z silnikiem kv6.
Ostatnio miałem okazje zapoznać się bliżej z Coupe z silnikiem T2.0 na który marzyło mi się zrobić swapa ale szczerze stwierdzam że jest to jednak zbędne aż tak bardzo od mojej wersji nie odchodzi tak na moje odczucie z 10% mocniejszy może od mojego więc dla mnie nie opłacalna zabawa wole zainwestować w dolot i wydech.
Jak dla ciebie różnica prawie 3s do setki i 90km to 10% to gratuluje odczucia
P.S Mam nadzieje, ze rezygnacja ze swapu to nie przez te "kłody co Ci pod nogi rzucałem"
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
A wiesz że ja nawet o tym nie pamiętam że to Ty tak namiętnie mi odradzałeś tego swapa.
Tylko pod uwage też trzeba wziąć stan turbo sprężarki a ta swieża raczej na pewno nie była z resztą gość nic o tym samochodzie nie wiedział poza tym że jeździ! '
Ja miałem po prostu takie odczucie! A temat tego wątku jest zupełnie inny więc skończmy!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio miałem okazje zapoznać się bliżej z Coupe z silnikiem T2.0 na który marzyło mi się zrobić swapa ale szczerze stwierdzam że jest to jednak zbędne aż tak bardzo od mojej wersji nie odchodzi tak na moje odczucie z 10% mocniejszy może od mojego więc dla mnie nie opłacalna zabawa wole zainwestować w dolot i wydech.
widocznie samochód musiał być totalna porażka na kołkach zapraszam do WWA przewiozę cie może zmienisz zdanie poniżej 6sek potrafi zrobić wrażenie
Pierwsze słysze o Roverze Turbo bez turbo... Jeśłi to coś pomożę to samochodem bawiłem się w Środzie Wielkopolskiej i na Średzkich tablicach był. KOlor zielony metalik i jestem pewien że słyszałem turbine a i jeszcze jedno facet był z brodawskiej z skantransu czy jakos tak i mowil ze samochod 3 lata temu z Essen sprowadzil z gieldy a z tego co powiedział to cytuje "ten samochód kosztował mnie mniej niż koszt rejestracji go w Polsce"
Co jakoś mnie nie zdziwilo bo ja jakos super duzo za swojego nie dałem a był w dobrym stanie a jego egzemplarz nie miał sobie nic do zarzucenia z wierzchu jak i środku.
Ale ogólnie to nie rozumiem tej dyskusji i waszego podniecenia???? Bo temat jest w ogóle inny a tu juz taki offtop
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja jeśli moge to co czytałem na temat silników diesla tu i o pseudo chip tuningu za 7zł
Każdy powinien wiedzieć że to zwykły rezystor się wstawia za kilkanaście groszy i komputer silnika dostaje błedne dane przez co samochód chodzi jakby cały czas na ssaniu z tąd ta niby dodatkowa moc.... a takie oszustwo komputera kończy się dość często awarią ecu. Nie są to moje doświadczenia ale jest tego multum w sieci zresztą popatrzcie na allegro na komentarze tych sprzedawców z ich super hiper chipami.....
jak diesel i chiptuning to tylko profesjonalnie.
Ecu ... nie sądzę, prędzej wtryski itp. ... a jeśli ktoś chce od wielkiego dzwonu sobie przydusić to nie widzę nic złego w takim tuningu ... sam mam i sobie chwalę ... na oko może 0,1% czasu jazdy go używam czasem start ze świateł ... jakieś ostrzejsze wyprzedzanie ... zgadzam się, że jak na okrągło jeździc to oczywiście zrobić to porządnie ... wszystko z głową po prostu trzeba robić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum