Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 '99] [Wrocław] brak możliwości dostania się do auta.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:45
[R200 '99] [Wrocław] brak możliwości dostania się do auta.
Autor Wiadomość
wedrujacy 



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 9
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 15:08   [R200 '99] [Wrocław] brak możliwości dostania się do auta.

Witam,

a jednak dałem się zaskoczyć zimie.
Wczoraj przed spaniem oczyściłem sobie auto od śniegu. Dzisiaj rano wsiadam, ładnie odpaliło. Pojechałem z centrum na bielany i tuż przed samą firmą za szybko póściłem sprzęgło i auto zrobiło "kaczuszkę" po czym zgasło.

Jak padło tak już nie wstało :( . Na początku totalny brak reakcji. Po kilku minutach po przekręceniu kluczyka pojawiały się blade światełka na tablicy.
W obliczu rosnącego zatoru (generalnie wszyscy mieli problem z jazdą) udało się zepchnąć auto na bok. Po pewnym czasie na odchodne sprawdziłem czy zadziała centralny (z zamysłem, iż tak będzie bezpieczniej), owszem auto zamknąłem.

Problem pojawił się wówczas gdy chciałem auto otworzyć. Zamek centralny nei reaguje. A kluczyk wydaje się nei pasować do drzwi :( . Auto kupiłem niedawno i nie sprawdzałem czy kuczlykiem otworze drzwi zewnętrzne (stacyjka działała) bo otwierałem pilotem (od razu deaktywując IMMO).

Podsumowując:
- auto jest zamknięte
- centralny nie reaguje
- kluczyk zdaje się nei pasować

w związku z tym nie mam jak się dostać do środka a docelowo do maski, aby podładować akumulator (przy pomocy innego auta).

Czy ktoś wie w jaki sposób mógłbym się dostać do śodka?
Albo może znacie kogoś kto mógłby mi pomóc w dostaniu się do auta?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 11, 2010 15:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 15:12   

ja bym władował mocną dawkę jakiegoś środka smarującego do zamka np WD40 i spróbował rozruszać kluczyk w drzwiach

[ Dodano: Pon Sty 11, 2010 15:12 ]
spróbuj też naciskać na pilocie dwa przyciski na raz, może się zsynchronizuje o ile to problem akumulatora tylko i immo
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 15:14   

pewnie kabel masowy od aku do karoserii zdechł .... możesz spróbować przymierzyć się kluczykiem jednak do drzwi, lub do tylnej klapy .... moze uda Ci się wejść ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
wedrujacy 



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 9
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 15:34   

Kluczyk wchodzi bez problemu, zamek nie wygląda na przymarznięty.
Bardziej mam obawy o to czy faktycznie to dobry klucz (jak pisałem nei sprawdzałem wcześniej czy działa). :(

Na konsoli widzę migającą lampkę, która po wciśnięciu otwierania drzwi (na pilocie) gaśnie na jakiś czas.
Teraz po wciśnięciu otwierania słychać jakby "tyrkanie" z okolic maski, ale centralny nie reaguje.

Jeżeli to akumulator to może jest jakiś sposób na podładowanie go bez otwierania maski?
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 16:02   

Heh przecież maske otworzysz bez wchodzenia do auta w lewym przednim nadkolu jest jakiś właz czy coś. Wkładasz ręke ciągniesz linke i maska sie otwiera.

Sprawdz mase, naładuj aku i otwórz auto z pilota a potem do klucz serwisu i niech sprawdzą czy to wina zamka a jak nie to dorobią klucz!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
wedrujacy 



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 9
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:01   

Ale jak się dostać do tej linki?
Próbowałęm odkręcić osłonkę od strony kierowcy, niestety całej się nie udało i wyglądało na to, iż jest tam pusta przestrzeń (linek nei widać).
W którym dokładnie miejscu ona idzie?
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:27   

dokładnie to Ci nie powiem bo nigdy tam nie zaglądałem poszukaj na forum było kilka opisów albo poczekaj aż wypowie sie Brt, bo jestem więcej niż pewien że on dokładnie wie o co tam chodzi

[ Dodano: Pon Sty 11, 2010 17:27 ]
szukajka nie gryzie proszę i piwo sie należy za lenistwo
http://forum.roverki.eu/v...ana+linka+maski
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:43   

wedrujacy napisał/a:
Kluczyk wchodzi bez problemu, zamek nie wygląda na przymarznięty.

skoro tak, to spróbuj otworzyć ... niczym nie ryzykujesz ... tylko z czuciem przekręcaj, żeby kluczyka nie złamać ... a skoro lampka reaguje na naciskanie pilota, to dobrze, bo wyglada, ze sterownik odczytuje sygnał, ale ma za mało prądu, żeby uruchomić siłowniki w drzwiach .... a co do linki, to musisz kombinować ... aczkolwiek zacząłbym od próby otworzenia drzwi :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:45   

Brt, coś Ci się pomieszało bo ja tego nie pisałem!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:48   

błąd automatu forum .... już poprawiam
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:52   

Jest dojście do dodatniego zacisku na rozruszniku, masa to karoseria i już można otworzyć! :lol: :lol: :lol:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:54   

zaproponowałem to WD bo pewnego razu kluczyk mi do stacyjki wszedł ale nie mogłem przekręcić nie wiedziałem dlaczego :( wlałem tam WD i po 3 sekundach prób udało się przekręcić :) to niewiele kosztuje a może zadziałać :)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
BayHarborButche 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Mława/Konopki

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:54   

a może masz znajomych którzy zajmują się "awaryjnym" otwieraniem drzwi, braciakowi padł centralny w maździe mx3, jego kolega podzwonił i przyszedł chłopaczek może z 15 lat pokręcił się trochę pod drzwiach i otworzył koszt - "na piwo"
_________________
Z poważaniem Adam Z.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:55   

R-200 napisał/a:
Jest dojście do dodatniego zacisku na rozruszniku, masa to karoseria i już można otworzyć! :lol: :lol: :lol:


To chyba jest ryzykowne tak mi się wydaje...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 17:55   

hehe ... no tak w benzyniaku rozrusznik jakoś od przodu chyba jest ... a klekocie można zapomnieć o tej opcji ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 18:01   

Przecie to 214 Si. bardzo możliwa usterka poprzez słynny przepust, zamki pewno przymarzły, najłatwiej otwierać tył. :cool:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
wedrujacy 



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 9
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 19:28   

R-200 napisał/a:
Jest dojście do dodatniego zacisku na rozruszniku, masa to karoseria i już można otworzyć! :lol: :lol: :lol:

Kolega również znalazł ten sposób gdzieś w sieci.

Faktycznie po podłączeniu plusa pod rozrusznik i masy np do karoserii auto się
"obudziło".
Rozrusznik jest nad belką po prawej stronie samochodu (stojąc przed nim).

Udało się otworzyć drzwi a potem dostać pod maskę i podłączyć klemy we właściwy sposób.
Niestety jedyne co się udało z niego wydobyć po próbach odpalenia to głośne "tyrkanie" spod maski.

Może jeszcze dziś się przejdę kupić nowy akumulator, mam nadzieję że pomoże.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 11, 2010 19:43   

odpal "na kablach" od innego auta a naładuj w domu :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Paula 




Dołączyła: 18 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 11, 2010 21:03   

Hej
Ja miałam podobie przed samymi świętami. Tylko, że u mnie padł aku ale odpaliłam na kabach i ruszyłam do Kalisza za choinką. Już w Kaliszu nie szło zamknąć centralem drzwi więc zamknęłam kluczykiem bo na szczęście zamek działa. Ale za to immo padł na amen :/ ni cholery nie szło odpalić auta a kodu do immo nie mam. Skończyło się na holowaniu do domu - wizyta u elektryka no i niestety nie potrafił tego ogarnąć. Stwierdził, że nie idzie zaprogramować pilotów (ba mam 2szt) i odciął mi immo. Teraz nawet centrala z kluczyka nie mam :beczy: Na razie nie mam na to siły. Z ciekawością czekam na rozwój wydarzeń u Ciebie i życzę lepszego zakończenia oczywiście. Napisz co i jak wyszło.
Pozdrawiam
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sty 12, 2010 00:00   

Ja was ludzie podziwiam na forum az huczy że po wycięciu immo jest problem i nawet jak ruszy zaraz po operacji to później najczęściej i tak umrze.Paula, z ostrowa do Nowego Miasta do PHJOWI-ego daleko nie jest czemu zaprowadziłaś do partacza? no nie kumam tego. Jak mi maszyna nawali i nie widzę ratunku na miejscu a tym bardziej jak mi spec gada że nie za bardzo wie co robi to net w ruch i szukam kogoś sprawdzonego Paula w twoim przypadku śmigałbym do PHJOWI
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [MG ZR] i brak mozliwości zapalenia
norbi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Lis 04, 2011 20:21
doktor_who
Brak nowych postów [R25/MG ZR] Brak możliwości kodowania pilotów?
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Maj 23, 2012 14:34
Remigiusz
Brak nowych postów 214 Si - brak możliwości regulacji geometrii???
TomaszFa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 27 Nie Paź 14, 2007 18:14
asik
Brak nowych postów [220 '97] --wysokie obroty i chwilowy brak ciągu auta.....
FSEbola Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Kwi 18, 2010 14:25
edzio123



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink