Forum Klubu ROVERki.pl :: sprężyny Jamex
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
sprężyny Jamex

prośba
Autor Wiadomość
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Wto Sty 12, 2010 15:26   sprężyny Jamex

Drogie Panie i Panowie

Mam pytanie dla posiadaczy takich sprężyn.
czy może mi ktoś powiedzieć jaki powinien być na nich nabity nr

bo mam okazję tanio kupić, i chciałbym się upewnić ze kupuje właściwe
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 12, 2010 15:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sty 12, 2010 20:46   

A wiesz, że one obniżą Ci znacznie więcej niż o te 40mm i nie mają te sprężyny certyfikatu TUV?
Się sporo ostatnio orientowałem i te sprężyny nie mają dobrych opinii...
 
 
hertz25 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 536
Skąd: Maków Maz

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 13, 2010 19:29   

ja tez planuje w najblizszaej przyszlosci kupic sprezyny mozliwe ze jamexy :razz: ale widze ze na alledorgo sa -40,a czy sa sprezyny ktore obniza o -30 :?:
_________________
....special stereo system ....
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sty 13, 2010 19:36   

Na angielskim eBayu poszukaj.
Do R25 najmniejsze jakie widziałem to chyba -35mm.
 
 
biniooo
[Usunięty]






Wysłany: Sob Paź 29, 2011 13:27   

a dlaczego nie mają dobrych opinii? co dokładnie wiesz?
 
 
MatiNitro 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 755
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 13:34   

Przyłączam się do pytania biniooo, sam zamierzam zmienić sprężyny na obniżające i brałem pod uwagę Jamexy albo MTS.
_________________
BluebeRRRrrry 75 2.0 CDTi AUTOMAT
 
 
 
biniooo
[Usunięty]






Wysłany: Sob Paź 29, 2011 13:58   

a gdzie znalazłeś MTS? masz jakieś linki? bo o nich nic nie czytałem.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 14:08   

Tutaj masz o MTS-ach. http://www.mts-technik.pl...rtowe-m-13.html
Sprężyny te, podobnie jak Jamex'y są z niskiej półki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
biniooo
[Usunięty]






Wysłany: Sob Paź 29, 2011 14:19   

muszę oszczędnie podejść do tematu i dlatego oglądam się za jamexami np.
ogólnie moje zawieszenie jest już bardzo wyrobione bo na zakrętach jest trochę strach, a jak gwałtownie hamuję z np 150 to hałasuje jakbym tarł kołem o nadkole albo zderzakiem o ziemie.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 14:23   

jamex, mts i tego typu specyfiki są gorsze od seryjnych sprężyn. Dlaczego?
Tanie sprężyny są dostępne do modelu auta a np. silnik nie jest brany pod uwagę gdzie różnice małe nie są. MTS jedzie ostro bo nawet do różnych modeli civica proponuje te same sprężyny, zawieszenie gdzie nie rzadko trzeba przerabiać jakieś rzeczy.
Ogólnie jeśli samochód ma stać to śmiało jamex, mts czy inna budżet liga.
Jeśli ma jeździć i wyglądać to lepiej poszukać zawieszenia z MG ZR lub markowych sprężyn.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 14:26   

biniooo napisał/a:
muszę oszczędnie podejść do tematu i dlatego oglądam się za jamexami np.
ogólnie moje zawieszenie jest już bardzo wyrobione bo na zakrętach jest trochę strach, a jak gwałtownie hamuję z np 150 to hałasuje jakbym tarł kołem o nadkole albo zderzakiem o ziemie.

Widać, że zawias wymaga remontu, a amortyzatory już pewnie dawno się zużyły. Założenie sprężyn obniżających na taki zawias to tylko pogorszy sprawę. Najpierw doprowadź zawias do pełnej sprawności, a dopiero potem zakładaj sprężyny sportowe.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 14:28   

tronsek napisał/a:
Najpierw doprowadź zawias do pełnej sprawności, a dopiero potem zakładaj sprężyny sportowe.

x2
Inaczej może zakończyć się tragedią.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 14:29   

O jamexie było już sporo na tym forum wystarczy poszukać. Jako, ze sam je miałem to kilka razy o nich pisałem o MTS też chyba jakaś wzmianka była jako ciekawostkę dodam, że jednemu gościowi na forum alfy auto na zawiasie MTS usiadło bardziej z tyłu niż z przodu i ma klina w drugą stronę :lol:

P.S Z tym obniżaniem wytrzaskanego zawiasu toronsek mnie już uprzedził normalnie czasem brak wyobraźni u ludzi mnie zadziwia miałem jamexa u siebie na zawiasie po remoncie ze wszystkimi nowymi tulejami na tyle, z nowymi amoramy KYB i nie wyobrażam sobie jak by to mogło jeżdzić na ledwo trzymającym się kupy zawieszeniu :mur:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Paź 29, 2011 16:40   

Jamexy do lansu, a nie do brania zakrętów przy 150km/h, a sorry, że tak spytam kiedy ostatnio zmieniałeś rozrząd, albo olej, że bierzesz się za jamexy przy wybitym zawieszeniu?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
biniooo
[Usunięty]






Wysłany: Sob Paź 29, 2011 16:53   

Perez napisał/a:
Jamexy do lansu, a nie do brania zakrętów przy 150km/h, a sorry, że tak spytam kiedy ostatnio zmieniałeś rozrząd, albo olej, że bierzesz się za jamexy przy wybitym zawieszeniu?


W "garażu" mam wszystko opisane ile włożyłem w ten samochód, to zerknij zanim zaczniesz cisnąć. Ciężko by było jeszcze coś znaleźć co wymaga naprawy.
Jakbym miał kilka tys. zł do wyłożenia od zaraz to bym tu nie pisał tylko od razu kupił cały komplet zawiasu bez szukania jakiś tańszych i tymczasowych rozwiązań.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Sprężyny JAMEX
gruby87 Tuning mechaniczny 2 Pon Cze 30, 2008 19:21
HaDeSsS
Brak nowych postów [R 214 i ] Sprężyny JAMEX !! ( 339 zl )
najnowszy85 Tuning mechaniczny 128 Pią Wrz 26, 2008 00:17
ramzi_pl
Brak nowych postów Sprężyny jamex od r200 2.0d do mg zr
motylewskim94 Tuning mechaniczny 0 Czw Sie 11, 2016 19:06
motylewskim94
Brak nowych postów obcięte sprężyny
mlodyjp Tuning mechaniczny 19 Pon Paź 13, 2008 19:08
kamil_luczak
Brak nowych postów [R214Si '98] Sprężyny
keraj83 Tuning mechaniczny 9 Sro Kwi 15, 2009 10:51
fr0sch



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink