Forum Klubu ROVERki.pl :: [All IDT] Nie może odpalić
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:42
[All IDT] Nie może odpalić

Po zatankowaniu na BP...
Autor Wiadomość
Shrekinho90 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 102
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Sty 17, 2010 17:31   [All IDT] Nie może odpalić

Zacznę od początku:
Wyruszyłem na uczelnie ale paliwa było bardzo mało w baku, po drodze jest shell gdzie z reguły tankuje i tym razem też chciałem to zrobić, ale gdy jechałem pod górkę, auto przez moment przestało reagować na pedał gazu. Więc zjechałem ze 100 m dalej na bp, zatankowałem (tą najdroższą ropę), wsiadam i kręcę bez skutku. Jak na razie pompowałem gruszką, spuściłem paliwo z filtra, odpowietrzyłem go, naładowałem akumulator, sprawdziłem czy ropa dochodzi do pierwszego z lewej wtryskiwaczy(dochodzi) i kręciłem bez skutku. Filtr paliwa, świece, wymienione parę mięsięcy temu. Auto zawsze odpalało(max 3 kręcenia po 3-4sek.), nawet przy tygodniowym postoju na mrozie. Jakieś sugestie, co w moim przypadku jest nie halo?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 17, 2010 17:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pon Sty 18, 2010 07:45   

Pamiętam że takie same problemy miałem w poprzednim samochodzie (citroen diesel), gdy go zapowietrzyłem to później nie sposób było odpalić, też przy filtrze była pompka ale nic to nie dawało bo zapowietrzała się pompa wtryskowa. Aby ją odpowietrzyć trzeba było kręcić rozrusznikiem i jednocześnie odkręcać śrubkę do odpowietrzania na pompie. Może podobnie się robi w roverze.

jeszcze dodam że na ropie z BP mi najmniej palił, a dwa razy zatankowałem na Shellu i niesamowicie mulił. a najwięcej mocy miał na opale.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 18, 2010 10:40   

Shrekinho90, podejrzewam, że mogłeś lekko zapowietrzyć pompę ... a w iDT z późniejszym uruchomieniem zapowietrzonej pompy nie idzie za łatwo .... niedawno l=kolega Wiciuxcl zapowietrzył ZR iDT zapytaj go co zrobił żeby go odpalić :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Shrekinho90 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 102
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Sty 18, 2010 14:39   

Czyli rozumiem że najprawdobodobniej zapowietrzyłem pompe.
A czy jest jest jakaś śrubka do odpowietrzania pompy? jeśli tak to gdzie dokładnie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [all diesel] Gdy silnik nie chce odpalić
pgrad Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Pon Cze 23, 2008 12:21
pgrad
Brak nowych postów [wszystkie] A może tak bez T4?
lamer Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Sro Lip 09, 2008 07:00
rolando
Brak nowych postów [R45 1.8] Prośba o pomoc - Może wiecie jaki to elektrozawór
blues_23 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Pią Lip 03, 2015 16:35
Rademenez_
Brak nowych postów [R 45] lekkie pęknięcie na oponie czy może "pęknięta gu
IROLA Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Kwi 05, 2011 22:05
keczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink