Witam
Mam takie małe zapytanie odnośnie wskaźnika paliwa.Bo mam taką dziwną choć przyjemną sytuacje.Miałem zatankowanego mojego Roverka do pełna i od czasu gdy wskaźnik od paliwa opadł do połowy zamiast spadać niżej........to wzrasta........O co chodzi
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 21:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chodzi o to że czujnik w baku kłamie (było o tym wielokrotnie na forum).
Ja mam tak że zatankuję po korek to mam 3/4 niby, po 50km mam już połowę, potem przez 400km nie spalam w ogóle a pod koniec ciągnę paliwo tak szybko, że się chyba wir w baku robi.
Więc musisz mniej więcej orientacyjnie wiedzieć ile dasz rade przejechać swoim roverkiem (jak daje jakieś 500km i staje).
Od razu piszę, żebyś zaskoczony nie był: Nie, niema kontrolki rezerwy w tym samochodzie
a napewno nie jest to efekt tego ,że jadąc w zakręcie ( rondo ) popatrzyłeś na wskaźnik a potem na prostej troche urosło ? Bo to jest normalne gdy paliwo sie w baku przelewa.
a napewno nie jest to efekt tego ,że jadąc w zakręcie ( rondo ) popatrzyłeś na wskaźnik a potem na prostej troche urosło ? Bo to jest normalne gdy paliwo sie w baku przelewa.
Nie to nic z tych rzeczy.Zawsze jak przyspieszałem to wskaźnik paliwa delikatnie opadał natomiast teraz wskaxnik podnosi sie do góry
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 159 Skąd: Gdynia
Wysłany: Sro Sty 20, 2010 15:18
dziki napisał/a:
chudson napisał/a:
a napewno nie jest to efekt tego ,że jadąc w zakręcie ( rondo ) popatrzyłeś na wskaźnik a potem na prostej troche urosło ? Bo to jest normalne gdy paliwo sie w baku przelewa.
Nie to nic z tych rzeczy.Zawsze jak przyspieszałem to wskaźnik paliwa delikatnie opadał natomiast teraz wskaxnik podnosi sie do góry
To dokładnie to samo. jak jedziesz w zakręcie to paliwo przelewa się z lewa na prawo a jak przyśpieszasz to przelewa się z przodu do tyłu. Czysta fizyka.
a napewno nie jest to efekt tego ,że jadąc w zakręcie ( rondo ) popatrzyłeś na wskaźnik a potem na prostej troche urosło ? Bo to jest normalne gdy paliwo sie w baku przelewa.
Nie to nic z tych rzeczy.Zawsze jak przyspieszałem to wskaźnik paliwa delikatnie opadał natomiast teraz wskaxnik podnosi sie do góry
To dokładnie to samo. jak jedziesz w zakręcie to paliwo przelewa się z lewa na prawo a jak przyśpieszasz to przelewa się z przodu do tyłu. Czysta fizyka.
Ok rozumiem ale nigdy nie było tak że z pół baku na wskaźniku zaraz robi sie 3/4
No troszke duże te różnice nawet jak na powodowane przelewaniem sie paliwa coć i u mnie potrafi o pół centymetra wskazówka sie prezestawić np: przy MOCNYM zawracaniu na rondzie. Jednakże poziom paliwa powinno się sprawdzać na postoju na równym terenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum