Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zamek - GB na EU
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zamek - GB na EU

w drzwiach kierowcy
Autor Wiadomość
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 19:49   [R75] Zamek - GB na EU
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam. Do pełni szczęścia mojemu roverkowi brakuje zamka, w drzwiach kierowcy. Mechanicy, którzy reanimowali autko, kupili takowy, ale od anglika. Co można z takim fantem począć? Może ktoś podpowie co można przerobić, przełożyć, dokupić? Nie wiem w jakim stanie jest stary zamek, czy coś można z niego odzyskać(załączam foto). Rozglądaliśmy się za używkami. Są, ale tylko "angliki'. No w ostateczności pozostaje sprowadzenie nowego, ale to i większy wydatek, a czekać pewnie trzeba będzie.
Pozdrawiam :smile:
_________________
rover forever
Ostatnio zmieniony przez apples Czw Cze 09, 2011 15:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 19:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 20:01   

Możesz założyć z anglika i tylko nie będzie możliwości otwarcia z kluczyka, a jak dorwiesz europejski to podmienisz. Spróbuj skontaktować się z ART-BIZAR oni się specjalizują w roverkach.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 20:15   

mozesz z anglika przelozyc tylko trzeba pokombnowac wszystko rozebrac i zalozyc klamke dogorynogami wtedy zamek zakladac juz nrmalnie:-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 20:29   

Albo założyć oba od anglika i otwieranie z kluczyka będzie od strony pasażera. Na jakiś czas przecież może tak być :wink:
Wiem,
rzeźba,
ale z braku laku i kit dobry :grin:
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 20:38   

niedokonca bo wtedy beda jaja z centralnym zalezy gdzie jest silownik, bo w angliku jest tak ze otwiera najpierw prawe drzwi ja przelozy wszystko z prawych drzwi do lewych musi pilnowac sie z podlaczeniami:-) sam zamek i klamka no problemo:-) reszta tez ale pamietac ze nie wszystko idzie na zasadzie wlacznik - zamyka obwod, czasami wlacznik pobudza kompa ktory przesyla sygnal a wtedy czasem smieszne rzeczy wychodza:-) jak sie od angola montuje:-) ja pare przekladek robilem to wiem jak moj mechanik jak mial gorszy dzien i chwila bez skupienia a tu jaja jakich przy zadnym wczesniej wozie niebylo:-)
 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 21:01   

Dzięki Panowie za szybkie odpowiedzi. To trochę jestem podbudowany, bo perspektywa dodatkowego oczekiwania(prawie 2 m-ce w warsztacie :roll: ) na samochód i kolejne narzekania żony nie nastrajały mnie pozytywnie :wink: A tak przy okazji jeszcze jedno. Czy przy wymianie zamka szyba bardzo przeszkadza i lepiej żeby jej nie było czy jest to bez znaczenia? Pytam się, bo auto prawie jest zrobione, tylko właśnie w tych drzwiach nie zamontowali jeszcze szyby - ponoć ze względu na zamek, a i mając w perspektywie założenie oryginału też chciałbym wiedzieć.
_________________
rover forever
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 21:08   

lepiej bez szybciej latwiej:-) hmmmm moze nawet niemozliwe by dalo sie zamontowac z szyba:-) musialbym mojego przekladacza pytac:-)
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:01   

Radzę robić to bez szyby tym bardziej, że jej demontaż to 10min roboty
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:18   

gustav.pl, mechanizm otwierania drzwi to klamka , kaseta klamki i zamek centralny.Czy to wszystko jest do wymiany ?.Wydaje się , że potrzeba tylko klamkę i kasetę. Kaseta może być od anglika i odwrócona klamka.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:23   

Słuchajcie, ostatnie pytanko - tak k woli ścisłości, co bym wiedział co mechanikom powiedzieć( choć myślę, że sami będą wiedzieć bez moich wyjaśnień): jeżeli będę chciał wstawić tego"anglika" w drzwi kierowcy( brak możliwości otwierania kluczykiem :sad: ) trzeba coś przy tym angliku pogmerać, poprzekładać, przewody pozamieniać... czy "cuś" w tym stylu.
Kolejne plusiki oczywiście poszły :grin:
_________________
rover forever
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:27   

SeniorA, jak seniora mowi jesli kasetka i klamka to bierz ta z prawych drzwi kierowcy (ang) klamke zakladasz dogory nogami i pasuje na lewe drzwi a kasetke normalnie, jesli przekladasz cos z elektryki to uwazaj:-) sam silownik ok, ale wiazka z anglika odradzam, czy ten panel sterowania na boczku, to juz wymaga czlowieka co to kiedykolwiek przekladal i wie co i jak bo bęcki czasem wyskakują:-)
 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:30   

SeniorA napisał/a:
gustav.pl, mechanizm otwierania drzwi to klamka , kaseta klamki i zamek centralny.Czy to wszystko jest do wymiany ?.Wydaje się , że potrzeba tylko klamkę i kasetę. Kaseta może być od anglika i odwrócona klamka.

Nie wiem, nie znam się :roll: W warsztacie powiedzieli, że kupili zamek, ale od razu nie zwrócili uwagi, że jest od anglika.
SeniorA napisał/a:
Wydaje się , że potrzeba tylko klamkę i kasetę.

A co to jest kaseta :shock: :neutral:
_________________
rover forever
Ostatnio zmieniony przez gustav.pl Sob Sty 23, 2010 22:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:34   

sluchaj jak oni niemaja doczynienia to niewiedza, ale kupili klamke kierowcy angola czy klamke lewa bez dziurki, niech zwroca i kupia od angola ale z dziutka:-D kasetka to mechanizm z tymi pierdolnikami za klamka:-)
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:46   

klamka składa się z 2 części zewnętrznych, kaseta jest wewnątrz drzwi i przekazuje ruch klamki do zamka centralnego.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:46   

Hmmm, już nie pamiętam, ale chyba klamkę na początku wymienili na taką z dziurką( bo zdaje się, że przysłali im bez ). No, a teraz mówili o zamku. A czy mieli na myśli ową kasetkę to nie wiem :oops: Aż boję się zapytać :> : to co to jest w takim razie ten zamek centralny o którym wspomniał SeniorA?? :roll:
_________________
rover forever
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:52   

sluchaj to jest zlozone:-)
1. od zewnatrz jest klamka
2. za nia jest okragly zamek w ktory wkladasz klucz i kasetka w ktorej sa plastiki i mechanizmy zamka
3. do niej dochodza ciegna itp.
do tego momentu wszystko z angola pasuje.....
4. silownik centralnego
5. sterowanietym
te 2 rzeczy pasuja ale niewiem jakim cudem to wiedza tylko fachowcy od przekladek a czuje ze twoi mechanicy do takich nie nalerza:-)
wiec pozycje 1-3 kupuj z angola
1. ang klamka z dziurka
2. kasetka z angola - ale kaseta tez na zamek z dziurka :-) od kieorwcy
3. nawet od biedy chybaciegna podpasuja z angola:-)
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:56   

tu jest foto kasety klamki http://forum.roverki.eu/v...ighlight=kaseta
a to foto zamka centralnego :
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=50616
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 23:09   

Aaaaa to może tym moim mechanikom chodziło o centralny zamek. I o tym w takim wypadku pisali koledzy w 3 pierwszych odpowiedziach :/ Czy tak? :grin:
_________________
rover forever
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 23:13   

do tego klamka, bolec z cięgnem do obracania kluczykiem i jedno cięgno . I to cały mechanizm zamka.

[ Dodano: Sob Sty 23, 2010 23:13 ]
gustav.pl napisał/a:
I o tym w takim wypadku pisali koledzy w 3 pierwszych odpowiedziach :/ Czy tak? :grin:
tak
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
gustav.pl 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 337
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 23:54   

No to się wyjaśniło. Tzn. prawie... :wink: Bo zostało bez odpowiedzi, jedno banalne pytanie. A może odpowiedź padła, ale dla mnie jest już stanowczo za późno... :oops:
Czy montując tego anglika(zamek centralny) trzeba będzie coś przy nim przerabiać?(pomijając to, że nie nie będzie można otwierać kluczykiem) :lol:
_________________
rover forever
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zamek
trawis25 Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Maj 06, 2010 11:27
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Zamek
gustav.pl Rover serii 75, MG ZT 40 Nie Sty 21, 2018 22:00
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Centralny zamek
Zrubo Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Paź 14, 2007 03:29
PD
Brak nowych postów [R75 ] Centralny zamek
endriu50 Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Maj 20, 2016 07:36
endriu50
Brak nowych postów [MG ZT] Zamarznięty zamek
art034 Rover serii 75, MG ZT 4 Czw Gru 09, 2010 07:51
SG76



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink