Witam,
planuje wymienic swiece w swoim roverze. Znalazłem na allegro aucje ze swiecami firmy SLM. Warto kipic te swiece czy lepiej dolozyc 15zl do sztuki i kupic innej firmy?
Drugie pytanie czy te swiece faktycznie pasują do rovera 200sdi???? Oryginalne swiece BERU stosowane w tychroverkach mialy długość 83mm a ta ma 85mm czy to nie przeszkadza?
http://www.allegro.pl/ite...00_400_600.html
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 07:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A czy te świece beda pasowały do mojego reovera? Czy ta różnica 2mm długosci nie bedzie przeszkadzac? Swiece o ktore pytam znajduja sie w ponizszym linku:
http://www.allegro.pl/ite...00_400_600.html staf
szukałem informacji na temt swiec SLM i nic nie znalazlem. Jest duzo podobnych tematow, ale w zadnym nie znalazlem ospowiedzi na moje pytanie.
Moim skromnym zdaniem nie wymienia się świec na tyle często żeby oszczędzić te 50zł i w nast zimę znów zmieniać. Ja wsadziłem NGK, Beru są oryginalnie wkręcane i wiadomo, że dają radę. Pytanie po co kombinować.
W iDT jest ciasno - nie wiem jak jak w SDI, ale raczej też przestrzeni nie ma a każde 2 mm może się przyczynić np do zerwania gwintu.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 22:22
zex, ISKRA też robi świece żarowe...
Świeca żarowa BERU ( 0 100 226 184) ma taką samą długość całkowitą jak ISKRA ( 11 721 089 ).
Różnica między tymi świecami polega na innym miejscu położenia powierzchni którą kręci klucz.
ISKRA ma ją przesuniętą w stronę gwintu.
Ale obie świece mają takie same odległości początku i końca gwintu od początku żarnika.
Więc nie ma żadnego problemu jeśli ktoś chce zamieniać Beru na Iskrę.
W silniku 20T2N / 20T2R serii L żarnik świecy żarowej wystaje około 3 mm ponad powierzchnię głowicy i jest centralnie nad wyżłobieniem w tłoku do którego jest wtryskiwane paliwo więc jeśli ktoś założy dłuższą świecę (z dłuższym żarnikiem) to nie spotka się ona z tłokiem.
Uszczelka pod głowicę ma 1.35mm.
Tłok wystaję ponad blok około 1 mm więc od tłoka do głowicy jest mniej jak 0,5 mm.
Natomiast zagłębienie w tłoku ma ponad 10 mm i w tym zagłębieniu chowa się świeca i końcówka wtryskiwacza w GMP...
A powierzchnia głowicy jest płaska,bez komór jak w nie których benzyniakach...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum