Wydaje mi sie, ze bardzo dokladna i ilustrowana instrukcja, jak sie tylko zrobi cieplej biore sie za to samo u mnie.
[ Dodano: Pon Sty 25, 2010 20:41 ]
Dodam jeszcze bardzo ciekawa rzecz. Myslalem, ze trzeba u mnie przeczyscic silniczek krokowy, bo na benzynie skakaly mi obroty,a na gazie oscylowaly sie wokolo 2500obr/min.
Okazalo sie, ze mialem malo plynu w chlodnicy. Po dolaniu plynu wszelkie usterki zniknely. Nie wiem czemu, ale moze to byc dobra wskazowka dla innych.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 11, 2011 22:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 20:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja dolewam przez zbiorniczek wyrownawczy, bo tam jest podzialka minimum/maximum
U mnie falowanie znowu powrocilo. Odpialem krokowy, podpialem z powrotem, skasowalem bledy, dalej nic. Poprostu czasami zaczyna wariowac i zazwyczaj jak sie go przytrzyma dluzej na wysokich obrotach. Na gazie ma wyokie obroty rzedu 2500, a na benzynie tak jakby wlaczal i wylaczal ssanie
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Hmm to ciekawe, u mnie znowu teraz probowalem wyregulowac wolne obroty. wszystko niby git, obroty trzymaja sie na poziomie 800-900, ale jak dodam gazu to trzymaja sie na poziomie ~ 1300 i nie spadaja nizej. Nie moge dociec dlaczego tak sie dzieje . Obroty reguluje sie na zimnym czy cieplym silniku
Nie jestem pewien, ale logicznie patrzac to na cieplym. A nie zawiesza Ci sie krokowiec? No i jak regulujesz obroty, bo nie wiem jak sie to robi, a moze i ja bym sie pobawil?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Perez, sprawdź poziom płynu w chłodnicy (nie w zbiorniczku).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum