Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Traci moc, gaśnie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] Traci moc, gaśnie
Autor Wiadomość
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sty 28, 2010 18:01   [Honda Accord] Traci moc, gaśnie
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

aaasd aa
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Wrz 22, 2011 19:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 28, 2010 18:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 28, 2010 18:44   

zacznij od samodiagnostyki :ok: ... to nic nie kosztuje. Czy jak silnik gaśnie to obrotomierz leci błyskawicznie do 0 ?? możliwe, że szwankuje czujnik położenia wału korbowego .... spróbowałbym go podmienić na inny i sprawdzić czy to to :roll:

EGR nie unieruchomi silnika ... zresztazawsze możesz odpiać wężyk od niego ... ale to nie EGR unieruchamia auto.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sty 28, 2010 18:53   

Brt napisał/a:
zacznij od samodiagnostyki :ok: ... to nic nie kosztuje. Czy jak silnik gaśnie to obrotomierz leci błyskawicznie do 0 ??


Można powiedzieć Brt , że jak tylko się zaczyna ta bajka to odrazu obroty chcą lecieć do 0, skaczą przy tym bo silnik chce je na siłe wyrównać w góre...ale gaśnie i błyskawicznie wszystko stoi, także można powiedzieć że odrazu 0. Dzięki i pozdrawiam

A powiedz mi jeszcze ile może kosztować taki czujnik i gdzie on jest ?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 28, 2010 18:58   

czujnik jest z tyłu silnika, trochę powyżej prawej półosi ... widać go od strony turbiny i "czyta" znaki na kole zamachowym "od tyłu". można go znaleźć po kabelku ;) Głowy nie dam, że to to, ale jest to jedna z niewielu rzeczy która może unieruchomić silnik. Spróbuj samodiagnostyki ... moze wykaże błąd tego czujnika. Niestety nie wiem ile może kosztować. Chyba w giełdzie na forum ktoś się ogłaszał z takim czujnikiem.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sty 28, 2010 19:11   

Brt, znalazłem czujnik, używany z demontażu niby sprawny 55zł.
Natomiast mam nadzieje wielką że, da się dojść do ustarki bezbłędnie bo jak nie to kopne japan i zmienie na germany ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 28, 2010 19:21   

pewne rzeczy trzeba sprawdzić niestety organoleptycznie ... zrób tą samodiagnostykę najpierw :P

[ Dodano: Czw Sty 28, 2010 19:21 ]
najlepiej wtedy jak zdechnie :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Sty 28, 2010 21:54   

no Brt dobrze radzi bowiem na co kupowac czesci nie majac pewnosci ze pomoze.
po za tym sprawdz wiazke kabli,bowiem wydaje mi sie ze tam wina gdzies lezy (przy padnietym czujniku wału silnik nierówno chodził i nie wkrecał sie na obroty,ale moze dziac sie tak ja i u ciebie)
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Sty 28, 2010 22:10   

Zanim kupisz to skonsultuj z mariusz418 albo PHJOWI, może podpowiedzą coś więcej.

Brt, napewno chodzi o czujnik wału korbowego a nie o czujnik wałka rozrządu? :wink:
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sty 28, 2010 22:15   

w SDi ani w iDT nie ma czujnika wałka rozrządu ... tylko w R75/ZT dieslach był takowy :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Sty 28, 2010 22:19   

MarcinAga, tu podobny temat:

http://forum.roverki.eu/v...=czujnik+wa%B3u
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Czw Sty 28, 2010 22:29   

Dzięki chłopaki, już mam trochę wiadomości.. ale temat rafal_13 chyba nie rozwiązany do końca... podobne bardzo objawy. Mimo to pozdrawiam

Zobaczymy co komp pokarze, wtedy przy tym będziemy węszyć.


29.01.2010

Przebadany na samodiagnostyce dziś przeze mnie, nie wyświetlił komputerek innej cyfry niż 12, czekałem nawet dłużej, ale nic, ciągle tylko 12.
Czyli wychodzi na to że nie ma błędu żadnego.
Prośba do Was, może mi ktoś wskazać na foto wiązke przy pompie ? Wydaje mi się że tam leży problem. Ewentualnie jeszcze jak będę jeździł to zaraz po podobnym przypadku zrobie samodiagnostyke.
Dziś jest +3, zagrzałem świece 2-3 razy i rozruch...ku mojemu ździwieniu kręcił ładnie ale zero jakiegoś załapania...a odpalałem go pierwszy raz dziś po ostatniej awarii...czyli 2 dni temu ostatni raz jeździła. Może pompa musiała podpompować paliwsko, albo jeszcze został objaw od ostatniego incydentu. Zapaliła za drugim razem, i chodziła sobie jak gdyby nigdy nic. 5 minut pochodziła i wyłączyłem... chyba czas ją ruszyć ? jak myślicie ?
 
 
pablom1978 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 46
Skąd: Białystok



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 13:44   

Czyżby jak u większości przymarzł ON i stąd te objawy?
 
 
MarcinAga
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 29, 2010 14:28   

pablom1978 napisał/a:
Czyżby jak u większości przymarzł ON i stąd te objawy?


pablom1978 raczej nie... ON chyba najwyższej jakości (BP Ultimate Diesel), chociaż ...jak by tak pomyśleć.. to wystarczy że się wytrąci jakaś kuleczka parafiny i.... będzie zatykać wąż np. jak korek.

Przed chwilą jeździłem po mieście, jakieś 15km zrobiłem...temperaturke ładnie szybko złapał itd. Pare razy wcisłem na 3 biegu po starcie z krzyżówki i pięknie chodzi... Po obrotomierzu widziałem że miał malutkie skoki chwilami na ciut wyższe obroty na wolnych...ale to normalna przypadłość tych silników, poza tym ładnie równo trzyma obroty na jednym poziomie (oczywiście poprawiło się to znacznie po wymianie kostek przy rozrządzie-polecam karzdemu). I tym sposobem aniołek nie wykazał żadnego niepokojącego objawu :/

Myśle jeszcze nad wiązką przy pompie...
Jako ciekawostkę napisze że, ostatnio ścigałem się z kumplem (Golf IV 1.9 TDI 110PS), on miał na pokładzie jedną osobę i ja również (napewno cięższą ;) ), porównując moc i mase własną auta...dodam że, oby dwa auta zadbane - niestety nie miał szans, 4 bieg ,gaz do spodu i odchodziłem od niego i to szybko.
Natomiast rok temu w Łodzi (na obwodnicy) ścigałem się z Fordem Focusem 1.8 TDCI, dwie literki czerwone miał więc napewno 115PS. Z pod krzyżówki na 1 biegu przodował odrazu...ale wystarczy że wrzuciłem 2, zaraz 3 gaz do spodu i niestety odchodziłem :) .

Się rozpisałem, Pozdrawiam Was
 
 
sikules 



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Lut 08, 2010 21:18   

Identyczny problem miałem, to ze błyskowy wskazuje 12 to znaczy ze zaczyna test, to nie jest błąd. Skoki obrotów i gaśniecie silnika u mnie było spowodowane czujnikiem położenia wału. Po wymianie przestał gasnąć ale obroty dalej falowały samochód szarpał jak cholera, okazało się ze wiązka kabli na rozrządem jest przetarta i to samo przy wiązce od pompy. Domowe środki zapobiegawcze to wąż ogrodowy i izolacja, izolujesz przetarte kabel potem taśmę na wiązkę i wiązkę w wąż i wszystko izolacja na okrętkę (wąż wcześniej rozcinasz żeby upchnąć w nim kable ).
 
 
kfrankiewicz 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 42
Skąd: pabianice



Wysłany: Pon Lut 08, 2010 23:31   

Witam marcinaga,najlepszym sposobem będzie próba eliminacji usterki po przez zakładanie części i testowanie,jestem z Pabianic mogę pomóc.Polecam się i pozdrawiam kfrankiewicz.
_________________
kfrankiewicz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Traci moc i co robić
malutki106 Rover serii 600, Honda Accord 12 Sro Mar 16, 2011 18:43
malutki106
Brak nowych postów [Honda Accord] Gasnie, nie odpala
(20T2N)
Kubala Rover serii 600, Honda Accord 13 Nie Sie 24, 2008 18:53
thef
Brak nowych postów [Honda Accord] Gaśnie przy odpalaniu
michal-555 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Wrz 21, 2007 15:40
michal-555
Brak nowych postów [Honda Accord] Przy przełączaniu na gaz gaśnie
jacekmarus Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Lis 27, 2008 23:21
NEOSSS
Brak nowych postów [Honda Accord] Pompa oleju? Kontrolka późno gaśnie
michal-555 Rover serii 600, Honda Accord 9 Czw Paź 17, 2013 14:55
mmaarreecckkii



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink