Tylne drzwi, nie zamykają się z centralnego i dopóki nie zamknę ich sam, ręcznie, to alarm się nie uzbraja.
W zamku ztcp jest czujnik alarmu i jeśli nie będzie w pozycji "zamknięte" to alarm się nie uzbroi - w poprzednim 623 miałem ten problem z czujnikiem w bębenku zamka w tylnej klapie - musiałem go odłączyć, bo pokazywał cały czas, że zamek jest w pozycji "otwarte".
Stąd moje podejrzenie,
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 29, 2010 18:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy wtedy nie świeci się kontrolka otwarcia klapy bagażnika na desce?
Nie, bo nie chodzi mi o czujnik w zamku klapy przy zderzaku, a o czujnik w bębenku zamka (koło symbolu 623 ), który odpowiada za wyłączenia alarmu po przekręceniu kluczyka.
piter34 napisał/a:
W 600 jak dla mnie to jest właśnie "aparat/moduł" + kopułka + palec.
Ale to co Ty nazywasz aparatem da się jeszcze rozebrać ztcp na moduł i cewkę i to chyba nawet w EPC ma osobne oznaczenia i można zamówić jako niezależne części.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Zgadza się elektryk (czlowiek starej daty) zrobil przekładkę całego modułu (wszystko zapakowane jest w takiej obudowie z czarnego plastiku) i nadal nie było iskry, więc spowrotem wsadził stary moduł.
Dodam że elektryk oznajmił mi iż z jednego zaworu był wyciek gazu (zikało mocnym strumieniem) więc zakręcił główny zawór LPG przy butli oraz "wygazował" przewody luzując zacisk wężyka od filtru.
Może ten wyciek gazu napsuł mi działanie iskry na świecach ?
Nowy elektrykor już naprawił i samoczynnie właczający się wiatrak i brak iskry - życzy sobie 550pln (było jakieś zwarcie ponoć), jak uważacie czy to uczciwa cena ?
Sporo, ale czasem trudno takie rzeczy znaleźć - niech Ci pokaże co to było.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dzięki wszyskim za porady jutro odbiore auto i wypytam co i jak naprawił, dam znać.
[ Dodano: Sro Lut 03, 2010 09:39 ]
Auto naprawione, elektryk twierdzi że było zwarcie, dodatkowo musiał wymienić moduł zapłonowy bo poprzedni "exkspert" uszkodził go. Wiatrak załącza się tylko przy porządnym rozgrzaniu silnika, klem nie trzeba już ściągać - testowane przez 3 dni. Został do naprawy wyciek gazu z jednego z zaworów i poprawki blacharskie - klapa i zderzak.
Cała przygoda kosztowała mnie 180pln (laweta) i 550 pln naprawa.
Czas chyba zastopować inwestowanie w ten egzemplarz R620 i poszukać jakiegoś młodszego auta, a to sprzedać za jakieś 5-6k bo pewnie nei jest więcej warte.
Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuje za porady i zaangażowanie w temat. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum