witam
troszke mnie nie było ale zarobiony jestem strasznie!
wspawałem kat z passata 1.8T i przez 4000km było ok! nawet tak jak by lepiej iść zaczął zrobił się bardziej elastyczny przestał szarpać! po ostatnich opadach wpadłem w dość wielką wode i odrazu zapalił się błąd! byłem świecie przekonany że jakąś wiake zalałem! wiec pojechałem do MG w kielcach i podłączyłem kompa! pijawiły sie nowe błędy oprócz błędu kat. był błąd brak zapłonu na 1 cylindrze oraz błąd zła mieszanka na 1 cylindrze! troche mnie to przeraża co dalej robić machery podpowiadają "ZMIEŃ ŚWIECE" jak nic to nie da "ZMIEŃ CEWKI ZAPŁONOWE" co teraz wiem że świece nie były wymieniane a najechane jest 127000km! zcy z powodu lipnych świec takie obiawy mogą być!! jeśli tak to jakie swiece?? troszke mnie to auto zaskakuje!! odrau jeszcze zapytam czy mozliwe ze ZR przy dość ostrej jeździe zje 1L oleju na 8500km??? nadmienie że nie ma zadnych wycieków!! prosze o szybką pomoc!! jeśli ktoś może to prosze o kontakt na GG nr 2606824!! pozdrawiam!!
teraz wiem że świece nie były wymieniane a najechane jest 127000km!
To już najwyższa pora.
Wiem, ze nowe platynowe świece w niektórych śilnikach są przewidziane na 100 kkm, ale 127 kkm to chyba już lekka przesada.
A, że objaw zdarzył Ci się po wjeździe w kałużę, to sprawdziłbym jednak dokładnie wiązki od lambdy i innych czujników, no i kable do świec.
zbrojak napisał/a:
1L oleju na 8500km
1/8,5 to 0,12 l/100 km - silniki serii K raczej nie biorą oleju, ale jeśli zajrzysz do instrukcji fabrycznej, to przeczytasz, że chyba do 0,2 l/1000 km to norma i nawet w nowym aucie nie masz powodów do narzekania, a Twoje nowe nie jest.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
co do świec to wiem że trzeba je wymienić!! jakie byście polecili do MG?? wiązka przy sondach OK troszke brudna ale nie zniszczona!!
maciej napisał/a:
no i kable do świec.
natomiast kable to raczej odpdają przecież ten silnik ich nie ma ma cewki zapłonowe!! więc tam raczej nic sie nie mogło stać no chyba że cewka padła!!
wracając do wątka katalizatora ktoś pisał ze sa dwa?? a ja dowiedziałem się że jedna to jest tylko puszka katalizująca do tego pusta w środku hihih wiec zbedna moim zdaniem?? jaki jest obiaw że kat metalowy (platynowy) padł?? u mnie czasem zgniłym jajkiem śmierdzi!! sadzicie że mógł się rozlecieć!! jak go kupowałem koleś powiedział ze najechane miał jakies 60000km ja zrobiłem może 4000!!
no fakt trzeba!! ale zaczne od świec!! zobaczymy co się bedzie działo!! dzisiaj jedną wykręciłem i troszke się zdziwiłem katalog podaje przerwe 1.1mm a u mnie jest ze 3mm do tego elektrody to dwie igiełki ciekawe jak to miało jeździć i błędów nie łapać!!!
AAA odrazu napisze jak jakieś części potrzebne to dzońcie : 500197383 albo 0413629671 0413629672 troszke sprzętem audio akcesoriami tuningowymi i częściami zamiennymi (łacznie z blacharką) handluje dla miłośników roverka od razu 15% rabatu!!!!
AAA odrazu napisze jak jakieś części potrzebne to dzońcie : 500197383 albo 0413629671 0413629672 troszke sprzętem audio akcesoriami tuningowymi i częściami zamiennymi (łacznie z blacharką) handluje dla miłośników roverka od razu 15% rabatu!!!!
wpisz to sobie jako podpis w profilu i będzie siewyświetlało w każdym Twoim poście
Cytat:
co do świec to wiem że trzeba je wymienić!! jakie byście polecili do MG??
NGK
55zł szt.
ja zalozylem ngk platynowe taka jak katalog podaje i jest rewelka
moja druga uwaga, jak sie kupuje auto to sie zmienia wiekszosc spraw eksploatacyjnych, oczywiscie zaleznie od przebiegu jest ich mniej albo wiecej. Ale to jest podstawa, a dopiero potem sie wydaje kase na badanie kompem
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lis 13, 2007 19:22
Zbrojak wymień świece przewody i cewki to będziesz miał problem z głowy . Te cewki i przewody to jest jeden wielki niewypał , mogą wygladać jak nowe a przebicie będą miały , co do testu komputerowego to jest norma że jak nie będzie dobrze przepalał to będzie wywalał błąd składu mieszanki itp. nie każda uszkodzona cewka ewidentnie się diagnozuje jako uszkodzona (choć się zdarza) a przy tym kontrolka się zapala nie ma siły (siadają nawet w nowych autach na gwarancji) - sprawdzone w 100%
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
teraz jeszcze jedno pytanie!!!
Zmieniłem świece jak nadmieniłem wcześniej (naprawde zmienił się mój zr niesamowicie ))) Ale nadal świecił się błąd!! Podjechałem znów do kolegów z MG podpieli komp. i co .... "BRAK BŁĘDÓW" taki komunikat pojawił się na monitorze!!!
Ale kontrolka się świeciła na desce jak podjechałem!! Mądre chłopaki powiedzieli że nie wiedzą o co chodzi i odłączyli kompa!! Wsiadłem odpalam i kontrolka już się nie pali!! W związku z tym mam pytanie CO TO ZNACZY!!!???
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 21:03
Smród jaja w acie to an pewno kat!!
Opsize ktos ten emulator kata? O co chodzi? jaki koszt? jak działa? jak sie montuje? tak ze swojego doswiadczenia...
Opsize ktos ten emulator kata? O co chodzi? jaki koszt? jak działa? jak sie montuje? tak ze swojego doswiadczenia...
http://www.ptp-ltd.co.uk/...ine_light).htm? a działa tak że obniża wskazania 2 sondy, dzięki czemu komputer odbiera jej sygnał jako poprawny - po wycięciu kata 2 sonda ma zbyt wysokie wskazania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum