Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Nadmierne obroty na luzie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Nadmierne obroty na luzie
Autor Wiadomość
marcink3233 



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: szczecin



  Wysłany: Pią Paź 23, 2009 17:37   [Freelander] Nadmierne obroty na luzie
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

prosze o pomoc :bezradny: jestem nowym właścicielem tego autka, jest super ale wyskoczyl mi problem .Na biegu jałowym po dodaniu gazu obroty idą do góry i tak zostają, jest to naprawde denerwujące w mieście i niebezpieczne dla silnika.Co to mogło sie sta czy ktoś miał juz ten problem ze swoim landkiem
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 21, 2010 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 23, 2009 17:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pawel.o83 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 113
Skąd: kielce



Wysłany: Pią Paź 23, 2009 20:55   

sprawdz silnik krokowy czy nie zabrudzony i przepustnice czy sie nie zacina
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Paź 23, 2009 23:20   

no i jeszcze czujnik temperatury płynu, czy aby komputer nie myśli, że cały czas mu zimno ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
marcin261080 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 39
Skąd: pl



Wysłany: Sob Paź 24, 2009 00:01   

Witam
jestem tez posiadaczem freelanderka i mam ten sam problem tylko ze u mnie nie dzialal jeszcze wentylator poniewaz czujnik plynu byl walniety. Mi to sie zdarzalo bo dluzej jezdzie samochodem gdy po wrzuceniu na bieg jalowy obroty dochodzily do 4000 i tak zostawalo do momentu jak kopnolem w pedal gazu lub wrzucilem bieg.Jestem po wymianie czujnika temperatury plynu chlodniczego i w niedziele wybieram sie w dluzsza podroz wiec dam ci znac czy to bylo problemem jesli nie przyczyny trzeba szukac przyczyny w przepustnicy lub silniczku krokowym

pozdrawiam
 
 
marcink3233 



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: szczecin



Wysłany: Pon Paź 26, 2009 11:41   

ok juz jestem w domu wystarczylo wd 40 i 30 min zabawy w czyszczenie krokowca jest juz ok :mrgreen:
 
 
malczaki 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 40
Skąd: łódzkie



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 21:46   

WITAM

U mnie w benzynie mam wysokie obroty. Silniczek krokowy rozebrałem i czyściłem ale efekty mizerne(obroty ciut niższe).Obroty na luzie są ok.1000 ale np.przy 3 biegu gdy mam 3000 obr. wcisnę sprzęgło to nim spadną do powiedzmy 1000 trwa to ok 2 sek.Tak jak by się wieszały.Wina przepustnicy????
Poradźcie co podczyścić lub wymienić??? :roll:
_________________
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
 
 
yamaha00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 121
Skąd: jelenia góra



Wysłany: Sob Sty 30, 2010 21:53   

nigdy sie nie uzywa wd40 do takich rzecz to dziala tylko na chwile a wd40 tylko wysusza i za chwile bedziesz mial to samo takze polecam uzyc jakiesgos innego specyfiku
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 31, 2010 11:49   

akurat przy krokowcu musi być sucho, więc to nie tak, ale wd40 to i tak nie najlepszy pomysł, bo jest trochę mimo wszystko tłusty i zaraz krokowiec się zasyfi... :/
Silnik krokowy się czyści czymś co szybko paruje i nie zostawia śladów, jak aceton, etanol, propanol, rozpuszczalnik nitro itp.
malczaki napisał/a:
Obroty na luzie są ok.1000 ale np.przy 3 biegu gdy mam 3000 obr. wcisnę sprzęgło to nim spadną do powiedzmy 1000 trwa to ok 2 sek.Tak jak by się wieszały.Wina przepustnicy????

tak ma być :cool:
masz tylko za wysokie obroty, co może być winą czujnika temperatury płynu chłodzącego jak już wspomniałem.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
win32
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 31, 2010 17:15   

Kolego , sprawdź zestaw tzw standardowy .
Link pedału gazu (w pewnych zakresach numeru VIN wymagała regulacji) , czujniki przy przepustnicy , zobacz czy przepustnica się domyka. Możesz nawet testowo zdjąć linkę przepustnicy i sprawdzić czy przy ręcznym zamknięciu obroty wrócą do właściwych. Sprawdź też śrubę ogranicznika na przepustnicy.



polecam lekturę podpunkt "I oraz J" :
LINK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [FREELANDER] FALUJĄCE OBROTY
koyot Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Pon Lut 20, 2012 15:07
SyntaX
Brak nowych postów [Falujące Obroty [Freelander I 98r. 2.0 Di]
Ciorny Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Pon Lip 01, 2019 17:49
Lukasz126



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink